شناسهٔ خبر: 67602969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقاد شهردار مارسی: گرینوود حق ندارد به اینجا بیاید

بنویت پایان، شهردار مارسی، از امضای قرارداد احتمالی المپیک مارسی با میسون گرین‌وود از منچستر یونایتد انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امضای قرارداد گرین‌وود با المپیک مارسی تبدیل به یک موضوع بحث‌برانگیز در فوتبال فرانسه شده است. این بازیکن ۲۲ ساله در اکتبر ۲۰۲۲ با اتهاماتی از جمله تلاش برای تعرض، رفتار خشونت‌آمیز و آسیب بدنی به نامزدش روبرو شد و سپس در سال ۲۰۲۳ پرونده او توسط خدمات دادستانی سلطنتی کنار گذاشته شد و روند رسیدگی به آن ادامه پیدا نکرد.

منچستر یونایتد قصد ندارد که این بازیکن آکادمی را پس از یک دوره قرضی در ختافه در فصل گذشته، دوباره به تیم خود اضافه کند و اکنون آماده است تا با فروش او سود کند. گرین‌وود در فصل گذشته لالیگا ۸ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل ثبت کرد.

امضای احتمالی این بازیکن مورد پسند شهردار مارسی که خود یک طرفدار بزرگ باشگاه است، قرار نگرفته است. بنویت پایان در مصاحبه‌ای گفت: «رفتار گرین‌وود غیرقابل توصیف و غیرقابل قبول است. کتک زدن همسرش، من تصاویری دیدم که عمیقاً من را شوکه کرد. اینگونه کتک زدن همسر غیرقابل قبول است و او نباید جایی در این تیم داشته باشد.

2052267

ارزش‌های باشگاه مارسی و شهر مارسی کاملاً در تضاد با این رفتار است. این یک شرمساری است. من از پابلو لونگوریا خواهم خواست که گرین‌وود را به خدمت نگیرد. من نمی‌خواهم باشگاه من با شرم ناشی از کسی که به همسرش صدمه می‌زند، آلوده شود.»

نظر شما