شناسهٔ خبر: 67602424 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جلسه ستاد شاهد دانشگاه‌هاي استان البرز برگزار شد

صاحب‌خبر -
جلسه ستاد شاهد دانشگاه‌هاي استان البرز برگزار شد
خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در جلسه ستاد شاهد دانشگاه‌های استان، آموزش را خدمتی مهم و ارزشمند برای ایثارگران توصیف کرد و گفت: توانمندسازی دانشجویان یکی از مهمترین وظایف ستادهای شاهد دانشگاه ها است و این یک کار پایه ای برای ایثارگران است.

به گزارش «ایثار»، امیرحسین دانش کهن در این جلسه که با حضور علی محمدیان رئیس و کارشناسان اداره آموزش،پژوهش و نوآوری بنیاد البرز و مسئولین ستادهای شاهد دانشگاه های استان البرز در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع)، گفت: یادگاران عزیز شهدا، جانبازان و ایثارگران در بحران زندگی کرده اند و پدران این عزیزان برای امنیت و آسایش ما از بهترین هستی خود گذشته اند، لذا باید بهترین خدمات را دریافت کنند.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز آموزش را خدمتی مهم و ارزشمند دانست و گفت: توانمندسازی دانشجویان یکی از مهترین وظایف ستادهای شاهد دانشگاه ها است و این یک کار پایه ای برای ایثارگران است.
وی افزود: باید با تعاملی که شما با بنیاد دارید خدمات ارائه شده در نهایت خدمتی اثر بخش باشد که منجر به توانمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر شود، در این راستا به غیر از بنیاد باید از ظرفیت های دیگر هم که در دانشگاه ها وجود دارد استفاده کرد.
دانش کهن افزود: تمام تلاش مجموعه بنیاد در کنار ستادهای شاهد دانشگاه ها باید یک خروجی موثر از دانشجویان باشد تا دانشجو در نهایت فردی موفق به لحاظ علمی و توانایی در جامعه باشد.
وی گفت: اگر دانشجو یک فرد توانمند و با سواد باشد مشکل شغلی و بسیاری از دیگر مشکلات را نخواهد داشت، اما اگر آدم موفقی نشود برای او بحران ایجاد خواهد شد، لذا باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه افزود: امیدواریم توفیق داشته باشیم و بتوانیم به نحو احسن در این حوزه به ایثارگران خدمت کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما