شناسهٔ خبر: 67602099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

سید حسن نصرالله: حمایت حزب الله از فلسطین ادامه دارد/ اسرائیل بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیاست

اقتصادنیوز: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت ماه محرم گفت: مقاومت به پشتیبانی و حمایت از غزه تا تحقق اهداف آن ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وی تأکید کرد: مقاومت لبنان که هشت اکتبر (۱۶ مهرماه) در عملیات طوفان الاقصی فعالیت خود را [در حمایت از فلسطین) آغاز کرده، تا رسیدن به هدف که در همه جبهه‌ها به آن چشم دوخته‌ایم به پیش می‌رود و راه بازگشتی در کار نخواهد بود.

وی افزود: جبهه‌های پشتیبانی [میدانی] از غزه در لبنان، عراق و یمن و حامیان اصلی سیاسی آن مانند سوریه و ایران، یک تصویر شادی‌بخش است، اما در مقابل آن تصویری که مواضع کشورهای عربی و اسلامی در قبال غزه ارائه می‌کنند، یک تصویر اندوهبار است.

دبیرکل حزب الله افزود: چند ماه است که هیچ کمکی وارد نوار غزه نشده و این منطقه با خطر قحطی و بیماری روبروست، ولی سؤال اینجاست که آیا عقلانی است که این وضعیت ادامه یابد؟

خبر مرتبط
«امین» راه قدس به شهادت رسید/ حزب الله تایید کرد

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان سه‌شنبه شب شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است.

وی تأکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی، بی‌اخلاقترین ارتش دنیاست.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه هر مسلمان عاقلی از خود می‌پرسد که آیا کشورهای عربی و اسلامی واقعا نمی‌توانند هیچ کاری برای غزه انجام دهند، تصریح کرد: اعتقاد ما این است که باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم.

وی گفت: زمانی که یک نفر از ما شهید می‌شود یا به جنگ تهدید می‌شویم، نمی‌ترسیم و دست از مسؤولیت خود برنمی‌داریم.

دبیرکل حزب الله در پایان افزود: ما فرزندان، پیروان و شاگردان کربلا هستیم و مرگ را جز سعادت و زندگی با ستمگران و اشغالگران و قاتلان را چیزی جز بدبختی نمی‌دانیم.

نظر شما