شناسهٔ خبر: 67601339 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به خاک و خون کشیده شدن بیش از ۶۰ فلسطینی طی چند ساعت اخیر

منابع فلسطینی می‌گویند رژیم صهیونیستی حملات خود به مناطق مسکونی و اردوگاه آوارگان را تشدید کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، توحش رژیم صهیونیستی طی ۴ روز اخیر چهارمین مدرسه در نوار غزه را هدف حملات خود قرار داد.

بر این اساس، مسئولان بیمارستان ناصر می‌گویند تاکنون اجساد ۱۹ فلسطینی به شهادت رسیده در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای وابسته به سازمان ملل در خان یونس را تحویل گرفته‌اند.

با این حال، منابع محلی از به شهادت رسیدن دستکم ۲۹ غیرنظامی که بیشتر آنها زنان و کودکان بودند، در این حادثه خبر می‌دهند. این غیرنظامیان در این مدرسه پناه گرفته بودند که هدف حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

منابع بیمارستانی همچنین از مجروح شدن ۵۳ فلسطینی در این حمله خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی وفا نیز اعلام کرد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مدرسه وابسته به سازمان ملل در خان یونس تنها ساعاتی پس از حمله به ۶ اردوگاه آوارگان فلسطینی در مناطق مختلف غزه صورت می‌گیرد. بدین ترتیب تنها طی چند ساعت اخیر دستکم ۶۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آن روا می‌گوید از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۵۰۰ غیرنظامی که در مدارس وابسته به سازمان ملل پناه گرفته بودند طی عملیات‌های رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما