شناسهٔ خبر: 67600885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مهدی لیموچی در گفتگو با خبرورزشی: پیوستنم به پرسپولیس قطعی نیست/ این تیم را دوست دارم ولی ممکن است لژیونر شوم!

ستاره ملی پوش آلومینیوم می‌گوید هنوز پیوستنش به پرسپولیس قطعی نیست.

صاحب‌خبر -

یکی از بهترین‌های لیگ برتر در فصلی که گذشت، مهدی لیموچی بود. وینگر سرعتی و تکنیکی آلومینیوم آنقدر خوب کار کرد که حالا مشتریان زیادی دارد و ملی پوش هم به حساب می‌آید. لیموچی که از قراردادش با آلومینیوم یک فصل دیگر مانده، باید برای جدایی با این تیم توافق کند. دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان از جدی ترین مشتریان این بازیکن به حساب می‌آیند و هم با باشگاه آلومینیوم و هم خود این بازیکن صحبت‌هایی را انجام دادند. مدیرعامل آلومینیوم در آخرین صحبت‌های خود مدعی شد که مذاکرات خوبی را با باشگاه پرسپولیس انجام داده و اولویت آن‌ها فروش این بازیکن به پرسپولیس است. با این حال خود این بازیکن مدعی است هنوز قراردادی بین او و باشگاه پرسپولیس امضا نشده است. به همین بهانه با لیموچی تماس گرفتیم تا آخرین وضعیتش را از زبان خودش جویا شویم. گفت و گوی شاه ماهی نقل و انتقالات را با خبرورزشی در ادامه می‌خوانید.

در خبرها آمده بود که با پرسپولیس تمام کردی.این موضوع صحت دارد؟

من صحبت‌های خوبی با پرسپولیس و چند باشگاه دیگر انجام دادم ولی هیچ قراردادی امضا نشده و هیچ چیزی هنوز قطعی نیست. من با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارم و چند تیم هم برای جذب من با این باشگاه مذاکراتی انجام داده اند. با این حال چیزی قطعی نیست ولی طی چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

اینکه باشگاه آلومینیوم برای فروش تو مبلغ بالایی درخواست داده، درست است؟

نمی‌دانم باید از خودشان بپرسید. من در جریان مذاکره مدیران آلومینیوم با پرسپولیس یا تیم‌های دیگر نیستم. من می‌توانستم با پرداخت مبلغی جدا شوم ولی به احترام باشگاه آلومینیوم و مردم اراک که به شدت به من لطف دارند، دوست داشتم جدایی من دوستانه باشد و مشکلی در این خصوص به وجود نیاید. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.

به غیر از پرسپولیس با کدام تیم مذاکره کردی؟

من با باشگاه سپاهان هم مذاکره کردم و این باشگاه هم به باشگاه آلومینیوم نامه رسمی‌زده است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای من در آینده بیفتد و بهترین تصمیم را بگیرم.

ولی تو همه جا اعلام کردی یک پرسپولیسی هستی!

بله اعلام کردم و الان هم دوباره می‌گویم که همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و از بچگی طرفدار این تیم بودم. الان هم باعث افتخارم است که از تیم محبوبم پیشنهاد دارم. با این حال من هم باید به فکر آینده ام باشم و البته همه جوانب را بسنجم و بعد تیمم را انتخاب کنم.به طور مثال ممکن است یک تیمی‌من را بخواهد و در پست من ترافیک بازیکن وجود داشته باشد.یا اینکه سرمربی تیم از من خوشش بیاید و یا حتی من را قبول نداشته باشد. همه این‌ها در فوتبال مهم است و باید با دقت تیم بعدی ام را انتخاب کنم.

مدیرعامل آلومنیویم اعلام کرد توافقات خوبی با پرسپولیس انجام دادند و اولویت آن‌ها فروش تو به پرسپولیس است.

نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید و چرا مطرح می‌شود. بهتر است خودشان در این مورد صحبت کنند. من فقط می‌خواهم در آرامش بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید و هیچکس متضرر نشود.

مذاکراتت با پرسپولیس به کجا رسید؟

ما صحبت‌های خوبی انجام دادیم. همانطور که با سپاهان هم مذاکره کردیم. با این حال هنوز هیچ چیزی قطعی نیست ولی طی چند روز آینده مشخص خواهد شد و من هم تیم بعدی ام را انتخاب خواهم کرد. حتی این احتمال هم وجود دارد که لژیونر شوم. یکی دو پیشنهاد خوب دارم و می‌خواهم در موردش بیشتر فکر کنم. هر فوتبالیستی دوست دارد لژیونر شود و من هم شاید تصمیم بگیرم این کار را انجام دهم. در نهایت هم هر تصمیمی‌بگیرم دوست دارم به پیشرفت فوتبالی ام کمک کند و سکوی پرتابی باشد تا بتوانم به تیم‌های مطرح اروپایی برسم.  

نظر شما