شناسهٔ خبر: 67600821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

واکنش علی پروین به جدایی بازیکنان پرسپولیس

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس به جدایی برخی از بازیکنان و حضور گاریدو واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

علی پروین درحاشیه تمرین پیشکسوتان درباره پیش‌بینی قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: وقتی بازی‌ها شروع می‌شود و تیم‌ها را نگاه می‌کنید می‌توانید حدس بزنید که کدام تیم قهرمان می‌شود. من هم گفتم پرسپولیس قهرمان می‌شود که شد. البته پیش‌بینی‌ها برخی مواقع درست از آب درنمی‌آید. بطور مثال امشب بازی فرانسه و اسپانیاست و از نظر من اسپانیا برنده می‌شود اما ممکن است این پیش‌بینی هم درست نباشد. از لحاظ شکل تیمی اسپانیا خیلی بهتر بازی می‌کند اما به یکباره دیدید این تیم گل خورد و نتوانست کاری کند.    

پروین درباره عملکرد درویش ادامه داد: خدا به استقلال و پرسپولیس رحم کرد که به بخش خصوصی واگذار شدند. این تیم‌ها دیگر مشکلی مالی به آن شکل ندارند و بانک‌ها دست به دست هم دادند که تمام مشکلات پرسپولیس را حل کنند و اسپانسر شدند و اتفاق خوبی افتاده است.

اسطوره پرسپولیس درخصوص جدایی عبدالکریم حسن گفت:‌ زمان ما بحث پول نبود و به عشق پیراهن بازی می‌کردند الان هم بحث پول وسط آمده و بازیکنان هم حق دارند چون زندگی‌شان است اما پرسپولیس و استقلال باید بازیکنان بزرگ بگیرند تا فوتبال ما قوی باشد.

پروین درمورد گاریدو گفت: هندوانه دربسته است. یا خوب است یا بد. گاریدو برای شناخت فوتبال ایران، سه چهار ماه زمان می‌خواهد.

نظر شما