شناسهٔ خبر: 67600668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

«انسجام» لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه انسجام، لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی است، گفت: نیازمند تدوین الگوهای مناسبی برای کارهای فرهنگی در استان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر خود همزمان با بعد از ظهر سه شنبه ضمن اشاره به رعایت شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی، بیان کرد: شاهد آن هستیم که در حاشیه مجالس عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به ارزش‌های اسلامی و حدود شرعی کم‌توجهی می‌شود.

وی با بیان اینکه این امر زیبنده مجلس امام حسین (ع) نیست، افزود: هیأت‌های مذهبی بر رعایت شعائر دینی و شئون اسلامی تاکید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی دشمن برای نفوذ به محافل و مجالس مذهبی نیز هشدار داد و خواستار مراقبت بیشتر در این زمینه شد.

مطیعی با بیان اینکه انسجام لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در است، گفت: نیازمند تدوین الگوهای مناسبی برای کارهای فرهنگی در استان سمنان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش‌های اسلامی در مراکز آموزشی و درمانی استان سمنان همچنین افزود: اینکه بیان می‌شود هنر با ارزش‌های اسلامی و دینی تعارض دارد یک گزاره غلط و غیرقابل قبول است لذا نباید به استناد چنین گزاره‌هایی از خود سلب مسئولیت کنیم.

نظر شما