شناسهٔ خبر: 67600242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نقش پررنگ اصولی در سرنوشت فوتسال؛

اعضای جدید کمیته فوتسال مشخص شدند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، پس از نشستی با اعضای کمیته فوتسال و پیگیری مسائل تیم ملی و لیگ برتر پیش از جام جهانی، حکم اعضای جدید را اهدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش جلسه‌ای در خانه فوتسال با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی نایب رئیس، مجید جلالی رئیس کمیته فنی و اعضای کمیته فوتسال برگزار شد که رسانه فدراسیون فوتبال به جزئیات آن پرداخته است. اگرچه در این نشست، اگر صحبتی از قرارداد کادرفنی تیم ملی فوتسال انجام شده باشد توسط سایت فدراسیون اشاره ای نشده و همچنین دلیل اصلی این نشست، اهدای احکام جدید مهدی تاج به اعضای کمیته فوتسال بوده است.

رئیس فدراسیون از فعالیت‌های انجام شده در کمیته فوتسال تقدیر و تشکر کرده است و عنوان داشته؛ فوتسال ایران رشته‌ای با مزیت‌های بسیار بالاست که همواره باید در جهت تقویت آن حرکت کرد.

وی ادامه داد: نقش کمیته فوتسال در جهت سیاست‌گذاری‌های کلان این رشته بسیار مهم است. امسال برای ما سال فوتسالی است. در ابتدای سال با مسابقات جام ملت‌های آسیا شروع شد که با همه مشکلات‌ها و بعضا محدودیت‌هایی که داشتیم توانستیم همه چیز را برای تیم ملی فوتسال آماده کنیم و الحمدالله به عنوان قهرمانی هم رسیدیم در ادامه هم جام جهانی را داریم که با پیگیری‌هایی که در مجموعه کمیته فوتسال و فدراسیون در حال انجام هست امیدواریم شاهد موفقیت و درخشش تیم ملی ایران باشیم.

2052180

در ادامه این جلسه احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال از اقدامات بعمل آمده در دو سال و نیم گذشته و همچنین برنامه‌های کمیته فوتسال تا پایان سال جاری گزارشی را ارائه نمود. در پایان نیز از سوی مهدی تاج احکام انتصاب آقایان احسان اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال و رئیس سازمان لیگ فوتسال، حسین شمس، حسین باجیوند، محمدرضا غفاری و سعید نجاریان بعنوان عضو کمیته فوتسال بطور جداگانه به نامبردگان اعطا شد.

نظر شما