شناسهٔ خبر: 67600191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بیرانوند کجا بودی که سه تا سه تا جام می‌گرفتیم/ اگر هواداران او را ببخشند برگردد ولی از نظر من به درد پرسپولیس نمی‌خورد

حسن شیرمحمدی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس به حاشیه‌های اخیر بیرانوند واکنش تندی نشان داد.

صاحب‌خبر -

حسن شیرمحمدی در واکنش به اظهارات علیرضا بیرانوند گفت: نمی‌دانم امروز چه اتفاقاتی افتاده که بازیکنانی که در حال حاضر برای تیم پرسپولیس زحمت می‌کشند یک حرف‌هایی می‌زنند که واقعا به مذاق خیلی از بچه‌ها بر بخورد و این صحبت‌های آقای بیرانوند خوشایند نیست.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: ایشان می‌گوید کارهایی که ما کردیم آیا قدیمی‌ها کرده‌اند یا نه؟ می‌خواهم ببینم شما اصلا شرایط قدیمی‌ها را می‌دانستی اینکه با چه وضعی به پرسپولیس می‌آمدند. اصلا مبلغ دریافتی داشتند؟ اطلا و ابدا. چنین امکاناتی که باشگاه امروز برای شما قایل شده برای ما هم بود؟ شما آنموقع کجا بودین که ببینید این بچه‌ها سه تا سه تا جام می‌بردند.

شیرمحمدی گفت: چطور شده که شما هر باشگاهی یک پیشنهاد می‌دهد زود می‌دوید و به جاهای دیگر می‌روید ولی تک تک این بچه‌ها از آقا مرتضی فنوی‌زاده و فرشاد پیوس و همه بچه‌ها سفید امضا می‌کردند و اصلا چیزی نمی‌پرسیدیم و با یک شورت به هیات فوتبال می‌رفتیم و ندید امضا می‌کردیم. آیا برای شما هم چنین شرایطی بوده؟ ۵تومن بیشتر به شما می‌دادند می‌رفتید جای دیگر حالا از پیشکسوت‌ها انتقاد می‌کنید.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اظهارات سپهر حیدری مبنی بر اینکه بیرانوند خیلی پشیمان شده و از هواداران می‌خواهم تا او را ببخشند تا با یک عذرخواهی همه چیز تمام شود و بیرانوند به پرسپولیس برگردد- آیا پیشکسوتان پرسپولیس هم او می‌بخشند؟ بیان کرد: در مکتب پرسپولیس به ما یاد دادند اگر کسی یک روز از کسی بزرگ‌تر باشد به او احترام بگذاریم. ایشان پارسال هم این کار را انجام دادند. شما میگویی گلر تیم ملی و باتجربه هستی چطور ممکن است که یک اشتباه را ۲ بار تکرار بکنی. باید نظر هواداران را خواست چون ما همه برای هواداران بازی می‌کنیم و اگر هواداران می‌بخشند برگردد.

شیرمحمدی ادامه داد: من می‌گویم وقتی کسی به تیمی که ۵۰ میلیون طرفدار دارد پشت می‌کند با یک عذرخواهی درست نمی‌شود. یکدفعه دل ۵۰ میلیون هوادار را می‌شکنید آن هم در حالیکه این هواداران روی تک تک شماها حساب باز می‌کنند.  افتخار آفریدید و برای پرسپولیس زحمت کشیدید ولی اینکه نمی‌شود با دل پنجاه میلیون هوادار بازی کنی و انتظار بخشش داشته باشی. هیچ می‌دانی چه اتفاقی افتاده.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: من باز هم می‌گویم اگر هواداران او را ببخشند برگردد ما که حرفی نداریم ولی از نظر من بازیکنی که برای پرسپولیس خط تعیین بکند به درد این تیم نمی‌خورد.

شیرمحمدی در پایان گفت: از آقای پروین که بزرگ ماست گرفته تا من که کوچک‌ترین هستم پرسپولیس همه ما را بزرگ کرده چطور ممکن است ما به این تیم پشت کنیم.

بیشتر بخوانید: مخاطبان خبرورزشی، بیرانوند را به تراکتور فرستادند!

نظر شما