شناسهٔ خبر: 67600188 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دوربین s23 سامسونگ در مقابل ناتینگ فون 2

اگر می‌خواهید قیمت گوشی s23 را مورد یک بررسی دقیق و کامل قرار دهید، باید دوربین آن‌ها ازنظر معیارهای مختلف را ارزیابی کرده و سپس با دوربینی که برای ناتینگ فون 2 وجود دارد مقایسه کنید، اما چرا باید این کار را انجام دهیم؟

صاحب‌خبر -

اگر می‌خواهید قیمت گوشی s23 را مورد یک بررسی دقیق و کامل قرار دهید، باید دوربین آن‌ها ازنظر معیارهای مختلف را ارزیابی کرده و سپس با دوربینی که برای ناتینگ فون 2 وجود دارد مقایسه کنید، اما چرا باید این کار را انجام دهیم؟

ناتینگ فون 2 یکی از محصولات جدید اسمارت فون است که توسط شرکت چینی تولید شده و قابلیت‌های زیادی به شما ارائه می‌دهد. دوربین این دستگاه کیفیت بالایی داشته و توانسته نظر مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب کند. همین مورد نیز باعث شده تا افراد ندانند که کدام محصولات در این دسته بندی انتخاب بهتری هستند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب، مقایسه‌ای دقیق از این محصولات انجام دهیم.

سامسونگ s23؛ ارائه‌دهنده بهترین دوربین پرچم‌دار

قبل ‌از این‌‌که برویم سراغ مقایسه دوربین این محصولات، بهتر است ببینیم که چرا قیمت گوشی s23 معادل چنین نرخی تعیین شده است؟ این محصول از برند سامسونگ را باید یک پرچم‌دار خاص و پرفروش بدانیم. واقعیت این است که نظر کاربران و مشتریان بیشتر روی دوربین این محصول است.

دوربینی که در این دستگاه به‌کار برده‌اند، دارای 3 حسگر متفاوت بوده و از دوربین‌های عریض، فوق‌عریض و تله فوتو تشکیل شده است. رزلوشون آن‌ها به‌ترتیب 50 و 12 مگاپیکسل بوده و قادر است برای شما فیلم‌ها را در رزولوشن 4k ضبط کند. البته نباید از دوربین 12 مگاپیکسلی این محصول غافل شوید.

ناتینگ فون 2؛ محصولی جدید با دوربین‌های عالی

ناتینگ فون 2 دیگر محصولی است که باید دررابطه‌با قیمت گوشی s23 آن را بررسی کنیم. این محصول توسط یک شرکت چینی تولید شده و به‌دلیل طراحی خاص و مدرن خود، نظرات مختلفی را جلب کرده است. دوربین این دستگاه از لنز تله فوتو، واید و اولترا واید تشکیل شده است.

با بهره‌گیری از رزولوشن‌های 50 مگاپیکسلی برای سنسورهای عریض و فوق‌عریض، قادر هستید در هر فاصله‌ای از سوژه، تصاویر خاص و باکیفیتی را ثبت کنید. فوکوس در این دوربین به‌صورت اتوماتیک انجام شده و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر استفاده می‌کند.

مقایسه عملکرد دوربین‌های s23 و ناتینگ فون 2

دوربین s23 سامسونگ در مقابل ناتینگ فون 2

برای این‌‌که قادر باشید راحت‌تر ارزش قیمت گوشی s23 و ناتینگ فون 2 را مشخص کنید، باید ببینید که عملکرد دوربین آن‌ها به چه شکلی است. دوربینی که شرکت‌های تولیدکننده برای این محصولات قرار داده‌اند، فوق‌العاده بوده و مزایای زیادی را ارائه می‌دهند. با این‌حال تفاوت‌هایی میان آن‌ها وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها را در این بخش با هم بررسی می‌کنیم.

حسگرهای دوربین در اس 23 و ناتینگ فون 2

در مقایسه ارزش قیمت گوشی s23 و عملکرد دوربین آن با ناتینگ فون 2، باید بگوییم که حسگر این دوربین‌ها متفاوت است. علاوه‌بر چینش متفاوت در مشخصات این دستگاه‌ها از سنسورهای متفاوتی برای دوربین بهره برده‌اند.

در موبایل اس 23 سامسونگ سنسورهای عریض، فوق‌عریض و تله فوتو به‌کار رفته‌اند که به‌ترتیب رزولوشن‌های 50، 12 و 10 مگاپیکسلی دارند. دوربین اولترا واید سامسونگ 120درجه پوشش تصویر دارد، اما در دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی ناتینگ فون، این پوشش به 114درجه کاهش پیدا کرده است. باید بدانید که ناتینگ فون از دوربین تله فوتو بهره نمی‌برد.

رزولوشن و فریم ریت فیلمبرداری در اس 23 و ناتینگ فون 2

برای این‌‌که بتوانیم دقیق‌تر ارزش قیمت گوشی s23 با ناتینگ فون 2 را مقایسه کنیم، باید ببینیم که این دستگاه‌ها چه تفاوتی در کیفیت فیلم‌برداری دارند. عملکرد فیلمبرداری پس ‌از عکاسی مهم‌ترین عاملی است که در دوربین این دستگاه‌ها موثر است.

با بهره‌گیری از دوربین باکیفیت و قدرتمند، سامسونگ توانسته رزولوشن 8k را نیز برای شما به‌ارمغان بیاورد. این در حالی است که فیلم‌برداری با ناتینگ فون 2 تنها در رزولوشن 4k ممکن بوده و حتی فریم ریت آن نیز کمتر است. پس برای ثبت فیلم‌های حرفه‌ای و باکیفیت باید سراغ s23 بروید.

دوربین سلفی در موبایل‌های اس 23 و ناتینگ فون 2

مورد دیگری که در مقایسه عملکرد دوربین و ارزش قیمت گوشی s23 با ناتینگ فون 2 اهمیت دارد، دوربین سلفی است که در آن‌ها به‌کار برده‌اند. امروز دوربین سلفی گوشی اهمیت زیادی داشته و دلیل آن محبوب‌تر شدن تصاویر سلفی است.

دوربین سلفی که مهندسان شرکت سامسونگ در اس 23 به‌کار برده‌اند، 12 مگاپیکسل رزولوشن دارد. این رزولوشن در دوربین مدل ناتینگ فون 2 بیشتر بوده و به 32 مگاپیکسل می‌رسد. به همین دلیل دقت تصاویر در ناتینگ فون بیشتر هستند.

فیلمبرداری با دوربین سفلی در ناتینگ فون 2 و اس 23

همچنین برای این‌‌که بتوانید از بهترین عملکردهای دوربین گوشی‌های هوشمند استفاده کنید، باید ببینید که فیلمبرداری با دوربین سلفی آن‌ها چگونه است. زمانی که به‌سمت پرداخت قیمت گوشی s23 می‌روید، باید بدانید که بهترین دوربین سلفی ازنظر فیلمبرداری نصیب شما می‌شود.

این دوربین قادر است فیلم‌ها را با رزولوشن 4K ضبط کرده و برای این کار از نرخ 60 فریم نیز بهره ببرد. رزولوشن فیلم در دوربین سلفی ناتینگ فون 2 به 1080 پیکسل رسیده و تنها می‌توانید فیلم‌ها را در نرخ 30 فریم ضبط کنید.

خرید جدیدترین مدل‌های موبایل از دیجی‌کالا

دوربین s23 سامسونگ در مقابل ناتینگ فون 2

شاید با خودتان فکر کنید که کدام فروشگاه برای یافتن بهترین قیمت گوشی s23 مناسب است؟ در پاسخ باید بگوییم که قطعا دیجی‌کالا انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این فروشگاه اینترنتی، قیمت محصولات خود را در بهترین حالت ارائه داده و همین موضوع نیز مشتریان آن را به‌صورت روزافزون بیشتر و بیشتر می‌کند.

علاوه‌بر این موارد، با خرید از مرکز اینترنتی دیجی‌کالا می‌توانید ضمانت اصالت کالا و کیفیت آن را دریافت کنید. یعنی اگر محصول خریداری شده دارای عیب بود و مشکلاتی را در ظاهر یا عملکرد خود داشت، مسئولیت آن توسط گارانتی و دیجی‌کالا بر عهده گرفته می‌شود. پس نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

جمع‌بندی

اگر به‌ دنبال این هستید که قیمت گوشی s23 را پرداخته و از یک گوشی باکیفیت استفاده کنید، باید دوربین آن‌ها را با ناتینگ فون 2 مورد قیاس قرار دهید. این مقایسه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باعث می‌شود که ارزش خرید این محصولات متفاوت شود.

دوربینی که در ناتینگ فون استفاده کرده‌اند، تنها از سنسورهای واید و اولترا واید برخوردار بوده و رزولوشن هرکدام از آن‌ها 50 مگاپیکسل است. برای دوربینی که در اس 23 سامسونگ به‌کار برده‌اند نیز سنسورهای 50، 12 و 10 مگاپیکسلی در موبایل نصب کرده‌اند تا تصاویر زیبایی را به‌کمک آن‌ها خلق کنید. برای خرید هریک از این موبایل‌های جذاب، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و با قیمت مناسب آن‌ها را بخرید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما