شناسهٔ خبر: 67600162 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

تغییر چهره جالب بعد از کاشت مو (یکسال بعد از کاشت)

کاشت مو طبیعی در مراکز تخصصی مانند کلینیک هلیا می‌تواند عارضه کم‌پشتی مو و طاسی سر را برای همیشه و به صورت دائمی از بین ببرد؛ اما واقعیت این است که روش‌های مختلف کاشت مو، در طی سال‌های اخیر نتایج و آمار موفقیت متفاوتی را به ثبت رسانده‌اند.

صاحب‌خبر -

کاشت مو طبیعی در مراکز تخصصی مانند کلینیک هلیا می‌تواند عارضه کم‌پشتی مو و طاسی سر را برای همیشه و به صورت دائمی از بین ببرد؛ اما واقعیت این است که روش‌های مختلف کاشت مو، در طی سال‌های اخیر نتایج و آمار موفقیت متفاوتی را به ثبت رسانده‌اند.

تجهیزات و ابزارهای کاشت، نحوه استخراج فولیکول مو، میزان تهاجم و تراکم مو قابل کاشت در روش‌های مختلف، فاکتورهای مهمی هستند که می‌توانند نتایج نهایی این روش‌ها را تحت تأثیر قرار دهند.

کاشت مو می تواند برای پر کردن نواحی طاس سر که به دلیل ریزش موی ارثی، آلوپسی آندروژنیک یا سایر شرایط ایجاد شده است، استفاده شود. در حالی که کاشت مو می تواند راه حلی موثر برای طاسی یا موهای کم پشت باشد، در برخی موارد، توصیه می شود قبل از انجام کاشت مو، ریزش مو درمان شود.

تغییر چهره جالب بعد از کاشت مو (یکسال بعد از کاشت)

تصویر بالا نمونه‌ای از نتایج خیره‌کننده این روش را به نمایش می‌گذارد. شاهد تراکم موهای طبیعی و خط رویشی هستید که به سختی می‌توان آن را از موهای ذاتی فرد تشخیص داد.

این پیوند مو با جدیدترین روش کاشت مو میکروگرافت انجام شده است. این روش نوین که توسط دکتر خراسانی برای اولین بار به ایران معرفی شد، به عنوان یکی از کم‌عارضه‌ترین و پرتراکم‌ترین روش‌های کاشت مو در جهان شناخته می‌شود.

در ادامه نحوه انجام این روش را همراه با نمونه های واقعی از تراکم این تکنیک مدرن را به شما ارائه خواهیم کرد.

آشنایی با روش های مختلف کاشت گرافت مو

در گذشته روش‌های محدودی برای درمان طاسی سر و ریزش مو وجود داشتند؛ اما به لطف پیشرفت علم و فناوری، رفته‌رفته به شمار گزینه‌های درمانی این دسته از افراد افزوده شد. هم‌اکنون روش‌هایم مختلفی از پیوند موی طبیعی در دسترس قرار داشته که در ادامه برخی از مؤثرترین آن‌ها را موردبررسی قرار خواهیم داد.

تغییر چهره جالب بعد از کاشت مو (یکسال بعد از کاشت)

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان مجرب در این زمینه تماس بگیرید و از معجزه میکروگرافت برای داشتن موهایی پرپشت و زیبا بهره‌مند شوید.

02179547

09122502050

روش کاشت مو میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از مؤثرترین تکنیک‌های کاشت مو به شمار می‌آید. این تکنیک نوین که به صورت انحصاری در کلینیک پوست و مو هلیا ارائه می‌شود، با استفاده از تجهیزات DHI اجرا و پیاده‌سازی می‌شود. تجهیزات اتوماتیک مورداستفاده در روش میکروگرافت، ایمنی روند کاشت مو را ارتقا بخشیده و ریسک عوارض جانبی را به حداقل می‌رسانند. همچنین در طی این پروسه درمانی ریسک خطاهای انسانی به حداقل رسیده و درنتیجه می‌توان نتایج باکیفیت و دقیقی را کسب نمود. سایر مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت عبارتند از:

1

امکان کاشت مو با تراکم بالا

5

کاشت مو با سرعت بالا

2

بدون درد و خون‌ریزی

6

دوره نقاهت کوتاه

3

عدم نیاز به اعمال برش‌های گسترده

7

امکان درمان طاسی طی 1 جلسه درمانی

4

عدم نیاز به بی‌هوشی و بستری

8

نتایج نهایی کاملاً طبیعی و ماندگار

   

با استفاده از روش‌های نوین، می‌توانید:

  • نواحی طاس یا کم پشت سر خود را پرپشت کنید.
  • تراکم موهایتان را افزایش دهید و ظاهری ضخیم تر و پرپشت تر به آنها ببخشید.
  • خط رویش طبیعی موی خود را بازیابی کنید.

اس یو تی

تکنیک کاشت مو SUT از بسیاری جهات با روش میکروگرافت شباهت دارد. این روش نیز با استفاده از هولدرهای اتوماتیک فرآیند استخراج فولیکول‌های مو را دنبال کرده و درنتیجه احتمال آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو را کاهش می‌دهد. ایمنی بالا، عدم نیاز به برش، عدم نیاز به اعمال بی‌هوشی، عدم ایجاد درد و خون‌ریزی، امکان کاشت مو با تراکم بالا، امکان کاشت 1000 تا 3500 گرافت مو در 1 جلسه، ازجمله مزایای مشترک این 2 روش به شمار می‌آیند. همانند روش میکروگرافت، از تکنیک SUT هم می‌توان نتایج باکیفیت و ماندگاری را کسب کرده و به ظاهری کاملاً طبیعی دست پیدا کرد.

نتایج دائمی کاشت مو

  • موهای کاشته شده به طور طبیعی رشد می کنند و می مانند
  • برخلاف سایر روش های درمان ریزش مو، مانند داروها، نیازی به مصرف مداوم دارو نیست
  • نتایج با مراقبت مناسب می تواند تا سالها باقی بماند

 

تغییر چهره جالب بعد از کاشت مو (یکسال بعد از کاشت)

با کاشت مو، می‌توانید:

  • مدل موهای دلخواه خود را امتحان کنید: دیگر مجبور نیستید به خاطر کم پشتی موها، از مدل‌های مورد علاقه‌تان صرف نظر کنید. با کاشت مو، می‌توانید با خیالی آسوده هر مدل مویی که می‌خواهید را امتحان کرده و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید.
  • از شر محدودیت‌های ریزش مو خلاص شوید: ریزش مو، محدودیت‌های زیادی را در انتخاب مدل مو به وجود می‌آورد. با کاشت مو، این محدودیت‌ها از بین رفته و شما می‌توانید با اعتماد به نفس کامل، هر مدل مویی که می‌خواهید را انتخاب کنید.
  • ظاهری شیک و امروزی داشته باشید: داشتن موهایی پرپشت و خوش‌حالت، تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت افراد دارد. کاشت مو، به شما کمک می‌کند تا ظاهری شیک و امروزی داشته باشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

اف ای تی

روش‌های پیوند مو میکروگرافت و SUT، جزو زیرشاخه‌های تکنیک FIT محسوب می‌شوند. تکنیک FIT یا همان FUE یک روش پزشکی است که بدون اعمال برش و بخیه به درمان زیبا جویان می‌پردازد. پزشک متخصص در طی این روش، فولیکول‌های مو را به صورت مجزا و تک به تک استخراج کرده و سپس در ناحیه درمان متصل می‌سازد. این مسئله باعث می‌شود تا ریسک ناشی از روش‌های سنتی (نظیر روش FUT) را در تکنیک FIT شاهد نباشیم.

افرادی که تحت این روند درمانی قرار می‌گیرند، عوارض جانبی مختصرتر و دوران نقاهت کوتاه‌تری را تجربه کرده و در کسری از زمان به فعالیت‌های روزمره خود بازمی‌گردند. از دیگر مزایای روش FIT می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

1

نتایج طبیعی و ماندگار

4

عدم ایجاد جای زخم و اسکار

2

ظرافت بالا و ریسک خطای کم

5

عدم نیاز به اعمال بخیه

3

حداقل میزان تهاجم و عوارض جانبی

6

امکان درمان به صورت سرپایی

موهای کاشته شده در شرایط ایده آل، به طور طبیعی رشد می کنند و می مانند. این موها همانند موهای طبیعی شما عمل می کنند و می توانید آنها را کوتاه کنید، رنگ کنید و حالت دهید.

اف یو تی

کاشت مو به روش FUT، یکی از روش‌های سنتی کاشت مو و درعین‌حال یکی از روش‌های مؤثر کاشت گرافت مو به شمار می‌آید؛ اما این روش کاشت مو، از برخی جهات با روش‌های فوق تفاوت دارد که برخی از آن‌ها عبارتند:

  • نیاز به اعمال برش‌ در ناحیه اهداکننده مو (اعمال برش‌های نواری شکل)
  • نیاز به اعمال بخیه
  • طول دوران نقاهت
  • تعرفه درمان

چنانچه تکنیک FUT توسط متخصصین باتجربه اجرا و پیاده‌سازی شود، می‌توان ریسک عوارض جانبی این روش را کاهش داده و نتایج قابل قبولی را کسب نمود.

کاشت مو می تواند برای ایجاد تقارن در صورتی که یک طرف آن موهای بیشتر یا کمتری دارد، استفاده شود. همچنین می تواند برای کوتاه یا بلندتر نشان دادن صورت، کاهش طول پیشانیمفید باشد.

نکته مهم: برای دستیابی به بهترین نتیجه، انتخاب خط رویش مو، تراکم و زاویه کاشت مو باید با توجه به فرم صورت و اجزای آن انجام شود. یک جراح باتجربه و متخصص زیبایی می تواند با در نظر گرفتن این موارد، برنامه ای را برای کاشت مو طراحی کند که به تعادل و تناسب بیشتر در چهره شما کمک کند.

روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی، یکی از تکنیک‌های نوین پیوند مو به شمار می‌آید که تنها در کلینیک‌های تخصصی کاشت مو در دسترس زیبا جویان قرار می‌گیرد. این روش پزشکی کاربردی از تمامی مزایای 2 روش FUT و FIT برخوردار بوده و از طریق ادغام روش‌های مذکور طاسی سر را درمان می‌سازد. مهم‌ترین مزایای روش ترکیبی کاشت مو به شرح زیر هستند:

  1. امکان کاشت 4000 گرافت مو در 1 جلسه درمان
  2. امکان استخراج فولیکول مو از ناحیه ریش و بدن
  3. امکان کاشت مو با تراکم بالا
  4. نتایج طبیعی و پایدار

انتخاب روش مناسب کاشت گرافت مو

هریک از روش‌های پیوند موی طبیعی از ویژگی‌ها و پروسه درمانی منحصربه‌فردی برخوردار بوده و تحت شرایط متفاوتی تجویز می‌شوند. متخصصین باسابقه حوزه کاشت مو قادر هستند تا پس از انجام برخی از تست‌ها و بر اساس نیازها، بودجه و انتظارات فرد زیبا جو، مناسب‌ترین شیوه کاشت مو را به وی معرفی کرده و نتایج ایده آلی را در اختیار قرار دهند.

انتخاب روش مناسب کاشت مو می‌تواند به میزان گستردگی طاسی فرد نیز بستگی داشته باشد؛ به طور مثال، تکنیک‌های میکروگرافت، ترکیبی و SUT قادر هستند تا میزان گسترده‌تری از طاسی را در طی 1 جلسه تحت درمان قرار دهند. ازاین‌رو بهتر است مراکزی را مورد انتخاب قرار دهید، که گزینه‌های درمانی متنوعی را در دسترس قرار داده باشند.

متخصص پوست و مو پس از بررسی وضعیت شما، بهترین روش را برای بازگشت موهایتان به شما پیشنهاد می‌دهد.

انتخاب کلینیک مناسب برای انجام کاشت مو

انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو، تصمیمی مهم و چالش برانگیز است. تجربیات و نظرات سایر بیمارانی که در کلینیک هلیا تحت کاشت مو قرار گرفته اند، می تواند راهنمای ارزشمندی برای شما باشد تا در این مسیر به تصمیمی آگاهانه برسید.

تجربه نظرات واقعی زیباجویان در کلینیک هلیا را بخوانید

 صفحه اینستاگرام کلینیک هلیا را دنبال کنید: کلینیک هلیا در اینستاگرام به طور فعال با بیماران خود تعامل دارد و نظرات و تجربیات آنها را به اشتراک می گذارد. شما می توانید با مطالعه پست ها و کامنت های این صفحه، از تجربیات واقعی بیماران قبل و بعد از کاشت مو در این کلینیک آگاه شوید.

https://www.instagram.com/helia.clinic

به وب سایت کلینیک هلیا مراجعه کنید: در وب سایت کلینیک هلیا، صفحه ای به معرفی تجربیات بیماران اختصاص داده شده است. در این صفحه می توانید تصاویر و ویدئوهایی از بیماران قبل و بعد از کاشت مو مشاهده کنید و نظرات آنها را در مورد کیفیت خدمات، برخورد پرسنل و نتایج نهایی کاشت مو بخوانید.

شعبه بین المللی کلینیک هلیا در دبی

همچنین این مجموعه تخصصی به واسطه افتتاح شعبه بین‌المللی خود در دبی، نوین‌ترین خدمات حوزه زیبایی را در اختیار زیبا جویان قرار داده است. هم‌اکنون می‌توانید به وب‌سایت و پیچ رسمی کلینیک هلیا مراجعه کرده و درباره خدمات، نمونه کارها، رضایت مراجعین این مجموعه اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

نظر شما