شناسهٔ خبر: 67600064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مسیر تازه برای «تغییر» آغاز شد - پزشکیان

ادبیاتی که رییس جمهوری جدید ایران به کار برده با واژگان رسمی که همه روزه از زبان کار به دستان می‌شنویم کاملا متفاوت است...

صاحب‌خبر -

    عصر ایران- مسعود پزشکیان رییس جمهوری منتخب ایران در نخستین پیامک بعد از پیروزی از شروع مسیر تازه‌ای برای تغییر سخن گفته و تصریح کرده این موفقیت بدون حمایت مردم ممکن نخواهد بود.

   او قول داده مردم را تنها نخواهد گذاشت و خواسته متقابلا تنها گذاشته نشود.

   پزشکیان ضمن قدردانی از حضور مردم بار دیگر متعهد شده امانت داری کند و از هیچ تلاشی دریغ نورزد.

   ادبیاتی که رییس جمهوری جدید ایران به کار برده با واژگان رسمی که همه روزه از زبان کار به دستان می شنویم کاملا متفاوت است و تأکید او بر کلمۀ «تغییر» و «مسیر تازه» در حالی است که اصول گرایان شکست خورده در انتخابات اصرار دارند مسیر گذشته را ادامه دهد. روزنامه کیهان امروز حتی این تیتر را بر پیشانی نشانده که اسب زین کرده در اختیار پزشکیان است.

  احتمالا چون رییس جمهوری منتحب بنا را بر همکاری گذاشته و قصد ندارد به شیوه مرحوم رییسی از سلف خود انتقاد کند چون رییس جمهوری فقید در یک سانحه جان خود را از دست داد مخالفان قصد دارند وضعیت گل و بلبلی ترسیم کنند که با قطع مکرر برق در این روزها خود را نشان داده است!

چون به کیهان اشاره شد بد نیست یادآوری شود در همان روزی که آقای رییسی دچار سانحه شد وزیر ارشاد از رسانه ها خواست از کیهان یاد بگیرند و تیترهای امیدوار کننده بزنند و باید ببینیم این روزنامه در دولت بعدی هم تیتر امیدوار کننده خواهد زد یا به روال هشت سال قبل از دولت رییسی بازمی گردد؟

نظر شما