شناسهٔ خبر: 67599806 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کارگردان روایی Marvel’s Wolverine حالا روی دنباله Cyberpunk 2077 کار می‌کند

صاحب‌خبر -

مری کنی (Mary Kenney) ماه گذشته به CD Projekt Red ملحق شد و حالا داستان، دیالوگ و مراحل دنباله Cyberpunk 2077 (پروژه Orien) را می‌نویسد.

بازیکنان به شدت منتظر دنباله بازی Cyberpunk 2077 هستند و به نظر می‌رسد اخیراً، شخص مهم دیگری به تیم توسعه‌دهنده بازی اضافه شده است. آنا مگیل (Anna Megill)، نویسنده سابق Fable، در ماه فوریه به تیم ساخت این بازی پیوست و اکنون نوبت به مری کنی، کارگردان روایی سابق Insomniac Games، رسیده است تا همکاری خود را با CDPR آغاز کند.

البته، مری کنی پس از ترک استودیوی Insomniac Games، در پتلفرم X به همکاری خود با Sweet Baby اشاره کرده بود که با اعتراض کاربران مواجه شد:

به‌نظر می‌رسد برخی از شما نمی‌دانید که روایت بازی‌ها باید چگونه پیش برود، ولی نگران نباشید، من متوجه هستم!

بله، این موضوع به Sweet Baby مربوط است، من با تیم آن‌ها کار کرده‌ام و از بهترین‌های این تجارت هستند.

کاربران واکنش خوبی به پست او نشان ندادند و گفته بودند در این صورت، از بازی Wolverine حمایت نخواهند کرد.

او داستان بازی‌های Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Ratchet and Clank: Rift Apart را نوشته بود و در روایت Marvel’s Wolverine نقش بسیار مهمی داشته است. بر اساس اطلاعات صفحه لینکدین، کنی در ماه گذشته به عنوان نویسنده ارشد به شرکت CDPR پیوست و مسئولیت نوشتن مراحل، شخصیت‌ها، دیالوگ‌ها، کات‌سین‌ها و داستان پروژه Orion را بر عهده خواهد داشت.

با این حال، این بازی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد و اطلاعات بیشتری در دست نیست. پاول ساسکو (Paweł Sasko)، کارگردان ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، تضمین داده بود که داستان بسیار متاثرکننده‌تری را روایت خواهند کرد.

در حال حاضر، CD Projekt Red روی پروژه Polaris، بازی بعدی فرنچایز The Witcher، کار می‌کند و ۴۰۰ توسعه‌دهنده مشغول ساخت این اثر هستند. هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی تعیین نشده است.

امیر پورحسینی Mono and 6 masoud souls gamer

نظر شما