شناسهٔ خبر: 67599275 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

حملات اشغالگران به طولکرم و غزه

در حالی که حملات وحشیانه اشغالگران به مناطق مختلف نوار غزه به ویژه اردوگاه نورشمس در طولکرم و محلات شرق و غرب شهر غزه، ادامه دارد، منابع پزشکی فلسطینی از افزایش شمار شهدای تجاوز مستمر امروز (سه شنبه) اشغالگران خبر دادند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد که اشغالگران امروز با ارتکاب یک عملیات قتل عام در اردوگاه النصیرات، ۱۷ نفر از اعضای یک خانواده از جمله ۱۴ زن و کودک را به شهادت رساندند.

خبرگزاری فلسطین الیوم نیز گزارش داد هواپیماهای اشغالگران، منزل خانواده ابوالمعزه در خیابان حمید واقع در غرب غزه را بمباران کرد.

این خبرگزاری همچنین تأکید کرد ارتش اشغالگر با حمله به منازل، فروشگاه ها، مراکز بهداشتی و درمانی در اردوگاه نورشمس در شهر طولکرم باعث ویرانی گسترده ای در این اماکن شده است.

منابع بیمارستانی در غزه تاکید کردند شمار شهدای حملات امروز سه شنبه رژیم اشغالگر به نوار غزه به ۴۴ فلسطینی افزایش یافته است.

همزمان، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بخش های شرقی محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف قرار دادند.

همچنین یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به نام «غسان غریب زهران» در روستای دیر ابومشعل در شمال غرب رام الله به شهادت رسید.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما