شناسهٔ خبر: 67599068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منطقه ویژه اقتصادی کاشان هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به اهمیت حوزه اشتغال، گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در جمع صنعتگران با بیان اینکه دین مدعی اداره دنیا و آخرت مردم را دارد، اظهار داشت: دشمن همواره در تلاش است تا جمهوری اسلامی را به زمین بینند.

وی با بیان اینکه یکی از جنگ‌های امروزی جنگ اقتصادی است، افزود: امروز صنعتگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی توانستند بخشی از توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کنند و خوشبختانه دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی 9 هزار واحد تولیدی به عرصه تولید بازگشت.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه دولت چهاردهم اقتصاد مقاومتی را الگو قرار دهد، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک الگو است و اگر اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی بدانیم یک اشتباه راهبردی است و لازم است این موضوع مد نظر قرار بگیرد.

وی ضمن تاکید بر تسریع در راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان گفت: با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان 19 هزار اشتغال ایجاد می‌شود و این موضوع می‌تواند بخش قابل توجهی از دغدغه اشتغال این منطقه را برطرف کند.

حسینی با بیان اینکه لازم است مسئولان منطقه در زمینه راه‌اندازی هر چه سریع‌تر منطقه ویژه اقتصادی اقدامات لازم صورت پذیرد، تصریح کرد: اشتغال موضوع مهمی است که وجود مشکلات و دغدغه‌ها در این حوزه سایر بخش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/801/

نظر شما