شناسهٔ خبر: 67598598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم خلخال و کوثر خبر داد؛

پیگیری مطالبات جنوب استان با محوریت مجمع نمایندگان

اردبیل- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین سفر مجمع نمایندگان استان اردبیل را به جنوب استان شامل شهرهای خلخال و کوثر شاهد بودیم تا پیگیری مطالبات مردم انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، وحید کنعانی عصر سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات مردم کوثر، اظهار کرد: اولین سفر اعضای مجمع نمایندگان استان به شهرستان کوثر و خلخال انجام شد تا از نزدیک طرح‌ها و اولویت‌های مردم این مناطق مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این بازدید پایاب سد کوثر، محور کلور – درام، تونل خلخال – اسالم و برخی پروژه‌های عمران شهری مورد توجه قرار گرفت که در اکثر موارد تصمیم گرفته شد تا از طریق مجمع نمایندگان استان به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت نایب رئیس مجلس منابع و اعتبارات از وزارتخانه‌ها جذب و پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان به سرانجام برسد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد برای ورودی شهر گیوی ۱۰ میلیارد تومان، سد کوثر ۱۰۰ میلیارد تومان، تکمیل بیمارستان درمان بستر کوثر یک میلیارد تومان و پروژه‌های عمران شهری نیز یک میلیارد تومان اختصاص یابد.

کنعانی افزود: در خلخال نیز برای بهسازی رودخانه هیروچایی ۱۰ میلیارد تومان، اصلاح شبکه آب ۱۰ میلیارد تومان، کمربندی خلخال ۱۰ میلیارد تومان و ادامه احداث تونل الماس ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای محور کلور – درام نیز قرار شد از محل ماده ۵۶ و پیگیری مجمع نمایندگان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی اختصاص یابد که وزارت راه و شهرسازی متولی این امر است.

کنعانی اضافه کرد: برای شهرداری بخش‌های کلور و خورش‌رستم نیز قرار شد پنج میلیارد تومان وام بدون بهره در نظر گرفته شود تا امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر به شهروندان و ساکنان این مناطق مهیا شود.

وی بیان کرد: تکمیل سد شهید پستی نیز جز اولویت‌های اصلی نمایندگان قرار گرفت و مقرر شد یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی نیز در اختیار شهرداری این منطقه قرار گیرد.

کنعانی در ادامه یادآور شد: به صورت مستمر جلسات اعضای مجمع نمایندگان با مسئولان کشوری و وزرا صبح سه‌شنبه هر هفته از ساعت هفت تا ۹ صبح در دفتر نایب رئیس مجلس انجام خواهد شد تا ما پیگیری‌های لازم را انجام داده و مطالبات مردم را برآورده کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان به صورت مستمر و ماهانه جلساتی را در مناطق مختلف انجام می‌دهند تا با اولویت پروژه‌های مهم و اساسی مناطق مختلف استان مورد توجه و پیگیری دقیق قرار گیرد.

نظر شما