شناسهٔ خبر: 67598560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

۴۱ پروژه ورزشی نیمه کاره در مازندران وجود دارد

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شمار پروژه های ناتمام را ۴۱ پروژه ذکر کرد و گفت: ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر سه شنبه در جلسه شورای ورزش استان به گزارشی از عملکرد یکساله ورزش مازندران پرداخت و اظهار داشت: در طول یکسال گذشته، تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان مازندران ۷ درصد رشد داشته است.

رجبی افزود: سال گذشته ۳۶۵ مدال گرفتیم که به نوعی به ازای هر روز یک مدال کسب کرده‌ایم.

وی به میزبانی استان مازندران از مسابقات مختلف ورزشی ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: در طول این مدت، میزبانی از مسابقات بین المللی حدود ۳۳ درصد افزایش داشته است.

رجبی از حضور پرتعداد ورزشکاران مازندرانی در اردوهای تیم‌های ملی گفت و بیان داشت: در سالی که گذشت به نسبت سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد ملی پوشان مازنی را داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: در یک سال گذشته ۵۵ بار در استان مازندران، میزان اردوهای ملی بوده‌ایم.

رجبی همچنین به بحث باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد و از رشد ثبت باشگاه‌های ورزشی خبر داد و بیان کرد: تعداد مجوز فعالیت باشگاه‌های خصوصی ۵۲ درصد رشد داشتیم و در بحث برگزاری مجامع ورزشی ۹۰ درصد رشد داشتیم و ۱۹ مجمع را در یکسال گذشته برگزار کرده‌ایم.

راه اندازی ۸۶ خانه روستایی در استان

وی از توجه ویژه به بحث ورزش روستاها گفت و بیان داشت: ۸۶ خانه روستایی را در روستاهای مختلف راه اندازی کرده‌ایم و همچنین رشد خوبی در جشنواره‌های فرهنگی ورزشی داشته‌ایم.

وی از توجه ویژه به ترویج ورزش همگانی اشاره کرد و ادامه داد: در ورزش همگانی ۱۵۲ برنامه متفاوت در بحث ورزش همگانی در شهرهای مختلف استان اجرا داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به نگاه ویژه به حوزه جوانان اشاره و بیان کرد: با استقبال جوانان در یکسال گذشته، ۱۶ ثبت مجوز تشکل‌های مردم نهاد داشتیم.

وی ادامه داد: بیشترین صدور مراکز مشاوره ازدواج را داشته‌ایم که حدود ۱۵ مورد بوده است و همچنین ۱۴ درصد رشد در بحث برنامه‌های فراغتی داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به بحث زیرساخت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: بزرگترین کار ما این بود که ما ۳۳ پروژه نیمه کاره ورزشی را افتتاح کرده‌ایم که ۲۳۳ درصد رشد داشته‌ایم.

رجبی تاکید داشت: برای ۴۱ پروژه باقی مانده ۳۱۵ میلیارد بودجه نیاز است.

نظر شما