شناسهٔ خبر: 67598459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان خبر داد:

رسيدگي به محلات بهارانچي، اليادران، مهديه و جاوان با 30 ميليارد تومان اعتبار

صاحب‌خبر -
رسيدگي به محلات بهارانچي، اليادران، مهديه و جاوان با 30 ميليارد تومان اعتبار
خبرگزاری آریا- مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای رسیدگی به محلات بهارانچی، الیادران، مهدیه و جاوان در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا در اصفهان، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته محلات جروکان، سودان، لادان، گلستان و چند محله دیگر از حیث آزادسازی گلوگاه ها، آسفالت و سایر موارد مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: در سال جاری نیز رسیدگی به محلات بهارانچی، الیادران، مهدیه و جاوان در دستور کار قرار گرفته و 30 میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص یافته است.
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان شناسایی زمین های بایر و ایجاد پارک های محلی در این محلات را از جمله برنامه های مورد نظر دانست و خاطرنشان کرد: انهار این چهار محله به‌صورت ویژه بازسازی خواهد شد و برای احداث مجموعه فضای سبز، فرهنگسرا و ورزشگاه نیز زمینی در محدوده مهدیه تملک می‌شود، همچنین احداث این مجموعه در محله مهدیه را در بودجه سال‌های آینده قرار می‌دهیم تا این محلات از امکانات ویژه‌ای استفاده کنند.
وی افزود: لکه‌گیری آسفالت، زیباسازی دیوارهای مخروبه، هماهنگی با نهادهای مختلف در راستای نورپردازی و روشنایی گذرها و ایجاد پاتوق‌ها و آلاچیق‌های مرکز محله از دیگر برنامه های مورد نظر برای این محله ها خواهد بود.







نظر شما