شناسهٔ خبر: 67598360 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

سفیر نیکاراگوئه: روابط با ایران بسیار مثبت و خوب است

سفیر نیکاراگوئه در تهران گفت: روابط بین ۲ کشور ایران و نیکاراگونه تاریخی است و اکنون بسیار مثبت و خوب است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، رامون البرتو مونکادا کولیندرس در حاشیه نشست تخصصی بررسی فرصت های تجاری کشور نیکاراگوئه با چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین ارتباط رییس‌جمهور نیکاراگوئه و همسرشان نیز فردای انتخابات رییس جمهوری ایران، پیام تبریک خود را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور منتخب ایران ارسال کردند.

سفیر نیکاراگوئه در ایران با تقدیر از مسوولان چهارمحال و بختیاری به دلیل ایجاد فرصت حضور در این استان گفت: بازدیدهای انجام شده از چهارمحال و بختیاری نشان داد که این استان ظرفیت صنعتی و گردشگری خیلی خوبی دارد.

وی با تاکید براینکه شهرکرد شهر بسیار زیبایی است و آن را به خاطر خواهم سپرد افزود: این شهر می‌تواند ظرفیت صنعتی و توریستی خیلی زیادی داشته باشد و از این قابلیت در آینده در نیکاراگوئه استفاده خواهیم کرد.

رامون البرتو مونکادا کولیندرس اضافه کرد: به طور قطع حضور ما در چهارمحال و بختیاری موجب تقویت روابط تجاری با بین بازرگانان این استان با نیکاراگوئه می‌شود.

وی ادامه داد:وضعیت ظرفیت‌های استان برای بررسی به نیکاراگوئه ارسال می‌شود و بررسی می‌شود که چگونه بخش خصوصی و اقتصادی ایران را وارد تفاهم نامه‌هایی که از قبل وجود داشته برای استفاده از این ظرفیت کنیم.

 رامون البرتو مونکادا کولیندرس سفیر نیکاراگوئه در جمهوری اسلامی ایران در سفر ۲ روزه خود به چهارمحال و بختیاری از ۲ شرکت صنعتی از جمله تولیدکننده لامپ LED و مصنوعات چوبی استان بازدید کرد و امروز نیز در نشست با فعالان اقتصادی استان با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری آشنا شد.

برچسب‌ها:

نظر شما