شناسهٔ خبر: 67596075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سفر بیهوده رییس فدراسیون فوتبال به شیراز؛ انتخابات فارس باز هم باطل می شود

انتخابات هیات فوتبال استان فارس فردا در حالی برگزار می شود که باز هم در خطر ابطال قرار دارد

صاحب‌خبر -

مهدی تاج فردا در جلسه مجمع هیات فوتبال استان فارس، رییس جدید این هیات را انتخاب می کند اما شواهد می گوید سفر رییس فدراسیون فوتبال به شیراز بی فایده است و انتخابات مثل نوبت قبل ابطال می شود.

به گزارش خبرورزشی، وقتی دفعه قبل در انتخابات هیات فوتبال استان فارس حسین قنبری با مدرک کارشناسی ساختمان برنده انتخابات شد، یکی از رقبای او با شکایت از رییس غیر قانونی هیات فوتبال، پای مراجع قضایی را وسط کشید و انتخابات هیات فوتبال باطل شد. اما با این وجود باز هم حسین قنبری در انتخابات نام نویسی کرد و باز هم سوابق و مدارک او تایید شد تا حالا در استان فارس، کاندیداهای رقیب قنبری آماده باشند در صورت پیروزی دوباره او در انتخابات هیات فوتبال، از قنبری شکایت کنند و دوباره حکم ابطال انتخابات را بگیرند.

صد البته قنبری این بار شانس چندانی برای پیروزی در انتخابات ندارد اما روز گذشته در آستانه برگزاری مجمع 20 تیر هیات فوتبال استان فارس، فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب نام حسین قنبری را به عنوان عضو کمیته استان ها در سایت خود منتشر کرد و به قنبری به عنوان عضو این کمیته ابلاغ داد تا این ذهنیت برای عده ای ایجاد شود که فدراسیون در حال تبلیغ برای قنبری است تا رای دهنده ها تصور کنند او مورد حمایت فدراسیون است و رای شان را به صندوق قنبری بریزند.

صد البته عده ای هم در شیراز معتقدند مهدی تاج عامدانه ابلاغ قنبری را داد تا زمینه را برای خروج او از هیات فوتبال فارس فراهم کند و عضویت در کمیته استان ها منصب جدید او باشد چرا که در صورت پیروزی دوباره قنبری در انتخابات، با شکایت رقبا، دوباره انتخابات هیات فوتبال فارس ابطال می شود و بلاتکلیفی فوتبال این استان ادامه پیدا می کند!

فردا انتخابات هیات فوتبال استان فارس برگزار می شود و اهالی فوتبال فارس امیدوارند با انتخاب یک فوتبالی، فوتبال این استان از بلاتکلیفی خارج شود. این در حالی است که برخی منابع خبری در شیراز مدعی هستند از سوی سرپرست هیات فوتبال و دبیر مجمع مهندسی صورت گرفته و تخلفاتی نظیر دادن حق رای به سرپرست غیر قانونی، دعوت از داور بازنشسته به جای داور فعال، مربی تیم دوم استان به جای مربی تیم اول یا مربی تیم لیگ آزادگانی برای رای دادن رخ داده است.

شیرازی ها امیدوارند مهدی تاج و طهمورث حیدری با برگزاری یک مجمع سالم، فوتبال فارس را از بلاتکلیفی خارج کنند اما در عین حال رفتارهای اخیر طهمورث حیدری را همسو با این خواسته خود نمی دانند.

نظر شما