شناسهٔ خبر: 67595351 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در بازدید علاءالدینی مطرح شد؛

بررسي وضعيت پيشرفت و موانع اجراي پروژه‌هاي فعال منطقه 22/ بررسي وضعيت پيشرفت خط 10 مترو

صاحب‌خبر -
بررسي وضعيت پيشرفت و موانع اجراي پروژه‌هاي فعال منطقه 22/ بررسي وضعيت پيشرفت خط 10 مترو
خبرگزاری آریا - بازدید میدانی سرپرست اداره کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از 11 پروژه غیرمستمر در مرحله احداث منطقه 22 با هدف تسریع در اجرای آن صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، علی علاءالدینی با همراهی معاونین برنامه ریزی و سرمایه انسانی، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 و سایر مدیران شهری از 11 پروژه غیرمستمر این محدوده غربی تهران بازدید نمود و از نزدیک در جریان زحمات همکاران منطقه و مشکلات اجرا قرار گرفت.
از جمله پروژه های مورد بازدید می توان به پروژه های توسعه بوستان جنگلی ورد آورد، احداث دیوار حائل حاشیه بزرگراه شهید همدانی، تکمیل معابر مروارید شهر، بهسازی و تجهیز بوستان چیتگر، احداث سرای محله هوانیروز و آبشار تهران اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، عملیات اجرای بخشی از پروژه های مورد بازدید آغاز شده و بخشی نیز از جمله پروژه های نیمه تمام در سال های گذشته بود که وضعیت اجرای آنها مورد بررسی قرار گرفت.
از دیگر برنامه های بازدید چند ساعته سرپرست دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه ارزیابی عملکرد، بازدید از فاز یک خط 10 مترو بود که در جریان عملیات عمرانی حفاری تونل‌های خط10مترو با دستگاه های تی‌بی‌ام در ایستگاه‌های مترو دریاچه چیتگر، میدان اتریش و ... قرار گرفتند.
انتهای پیام/

نظر شما