شناسهٔ خبر: 67595257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

اهمیت روابط بازیکن با همراهان خود در بازی Dragon Age: The Veilguard اهمیت روابط بازیکن با همراهان خود در بازی Dragon Age: The Veilguard

در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از بازی Dragon Age: The Veilguard و روک، شخصیت اصلی آن منتشر شده است. اکنون نوبت‌به همراهان روک رسیده است و رسانه گیم اینفورمر جزئیات جدیدی از یاران او منتشر کرده است.طبق روال بازی‌های نقش‌آفرینی استودیو بایوور، ساخت روابط قوی با همراهان یکی از اجزای کلیدی جدیدترین

صاحب‌خبر -

در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از بازی Dragon Age: The Veilguard و روک، شخصیت اصلی آن منتشر شده است. اکنون نوبت‌به همراهان روک رسیده است و رسانه گیم اینفورمر جزئیات جدیدی از یاران او منتشر کرده است.

طبق روال بازی‌های نقش‌آفرینی استودیو بایوور، ساخت روابط قوی با همراهان یکی از اجزای کلیدی جدیدترین درگون ایج است و تصمیمات بازیکن بر تعامل روک با هرکدام از یارانش تاثیرگذار خواهد بود. این تعامل ازطریق «سطوح روابط» مشخص خواهد بود که هر کاراکتر یکی‌از این سطوح با روک خواهد داشت. سطوح روابط تحت تاثیر مواردی مثل کوئست‌های شخصی هر کاراکتر و مشکلات آن‌ها خواهد بود و تعیین‌کننده نحوه تعامل هر شخصیت با روک است.

کورینه بوشه، کارگردان بازی دراین‌باره می‌گوید: «روابط کلیدی هستند؛ نه‌تنها روابط عاطفی بلکه روابط دوستی هم همینطور. ما می‌خواهیم علاوه‌بر روابط کاراکترها با شما، به روابط آن‌ها با یکدیگر هم اهمیت دهیم. این خانواده [به صورت ساختگی] شکل گرفته است و در نهایت آن‌ها باید مطمئن شوند هوای همدیگر را دارند.»

اتحاد قهرمان‌های بازی Dragon Age: The Veilguard

روابط روک با دیگران نه‌تنها تاثیرات روایی دارد، بلکه در گیم‌پلی هم تاثیرگذار است. هربار سطح رابطه یک شخصیت بالا رود، او یک امتیاز مهارت دریافت خواهد کرد که در درخت مهارت قابل استفاده است. درخت مهارت این شخصیت‌ها به‌اندازه درخت مهارت خود روک وسیع نخواهد بود، اما به‌هرشکل گزینه‌های سفارشی‌سازی متفاوتی وجود دارند. هرکدام‌از همراهان به پنج قابلیت دسترسی دارند؛ اما تنها سه مورد از آن‌ها به‌طور همزمان قابل استفاده هستند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع: zoomg-369737

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

نام جدید و تاریخ رونمایی از گیم‌پلی Dragon Age: Dreadwolf اعلام شد

ادامه مطلب

منتظر بازگشت یک ویژگی محبوب در بازی Dragon Age: The Veilguard باشید

ادامه مطلب

بازی Dragon Age: The Veilguard دارای Photo Mode است

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما