شناسهٔ خبر: 67594309 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راهنمای اخذ ویزای توریستی شنگن

صاحب‌خبر -
راهنمای اخذ ویزای توریستی شنگن
خبرگزاری آریا- ویزای توریستی شنگن یکی از ویزاهای لازم و ضروری برای تمامی افراد است که تمایل به سفر به ناحیه شنگن را دارند. اخذ این ویزا چندان آسان نیست و نیاز به صرف زمان، کامل بودن مدارک و شرایط خاص خود دارد، به همین خاطر احتمال شکست در آن بسیار زیاد است. اگر قصد دریافت ویزای توریستی شنگن در سریع‌ترین زمان ممکن بدون شکست و ریجکتی را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله با ما همراه بمانید. در ادامه بهترین مکان تخصصی را به شما عزیزان جهت اخذ اقامت کاری اروپا، تحصیل در اروپا و یا ویزا شینگن معرفی خواهیم نمود.

اخذ ویزای توریستی شنگن و هر چیزی که بایستی بدانید!

پیش از هر چیزی بایستی بگوییم که شینگن نوعی قرارداد است که به امضای بیست و هفت کشور اروپایی درآمده است. بر طبق این قرارداد مسافران می‌توانند از این ویزای ویژه که همانند یک تیر چند نشان عمل می‌کند؛ به سادگی بدون دریافت تک تک ویزاهای کشورهای مختلف به خاک کشورهای مختلف قدم گذارند.

اگر بخواهید بدانید که این بیست و هفت کشور کدام‌ها هستند بایستی بگوییم؛ کشورهای لوکزامبورگ، کرواسی، لیتوانی، لیختن اشتاین، سوئد، اسپانیا، سوئیس، لتونی، مالت، ایتالیا، یونان، فرانسه، هلند، آلمان، استونی، فنلاند، دانمارک، مجارستان، اتریش، جمهوری چک و بلژیک از جمله این کشورها هستند. این ویزا انواع مختلفی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

آشنایی با انواع ویزاهای شنگن و مدت زمان اعتبار هر یک

برای اخذ ویزای توریستی شنگن بایستی با انواع آن و مدت زمان اعتبار هر یک به خوبی آشنا باشید تا بدانید کدام ویزا برای شما مناسب‌تر است.

به همین خاطر در این قسمت شما عزیزان را با انواع ویزای توریستی شنگن آشنا خواهیم نمود.

ویزا مدل A

به این ویزای توریستی شنگن؛ ویزای ترانزیت گفته می‌شود که داشتن این ویزا به مسافران اجازه می‌دهد وارد حوزه شنگن شوند؛ اما بتوانند از طریق فرودگاه خروج داشته باشند. بنابراین این ویزا گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی است که مقصد آن‌ها کشورها حوزه شنگن نیست و به کمک آن می‌توانند تنها پرواز تعویض کنند.

ویزا مدل B

این نوع از ویزای توریستی شنگن برای سفرهایی با مدت زمان کمتر از پنج روز مناسب است. برای داشتن اقامت طولانی‌تر این نوع ویزا گزینه مناسبی نخواهد بود.

ویزا مدل C

رفت‌وآمد در یک بازه 180 روزه و اقامت 90 روز در کشورهای شنگن را این نوع از ویزای توریستی شنگن به خود اختصاص داده است. خود این ویزا انواع مختلفی دارد و می‌تواند متناسب با نیاز به مدل‌های یک بار ورود، دو بار ورود یا چند بار ورود تقسیم گردد.

ویزا مدلD

اگر قصد تحصیل، مهاجرت کاری و سایر اقامت‌های بلند مدت را دارید؛ بهترین مدل ویزای توریستی شنگن همین مدل است.

اقامت کاری اروپا

معرفی سایت ویزا هیلز

تا اینجا مقاله شما عزیزان را به طور کامل با ویزای توریستی شنگن و مدل‌های مختلف آن آشنا نمودیم. لازم به ذکر است که بگوییم پروسه اخذ این ویزا بسیار زمانبر است و شکست در صورت عدم آشنایی با قوانین آن امری عادی محسوب می‌گردد که منجر به تاخیر در زمان اخذ ویزا خواهد شد. به کمک سایت ویزا هیلز با پرسنل ماهر و حدود ده سال سابقه کاری، شما عزیزان می‌توانید بدون نگرانی از شکست یا ریجکتی اقدام به اخذ ویزای توریستی شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا و یا تحصیل در اروپا نمایید.

مراحل اخذ ویزای توریستی شنگن

گرچه به کمک ویزا هیلز می‌توان نسبت به دریافت ویزای توریستی شنگن اقدام نمود؛ اما با این حال برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در این قسمت تصمیم گرفتیم تا شما را با مراحل کلی این کار آشنا سازیم که مراحل به شرح زیر هستند:

ابتدا بایستی هدف خود را از دریافت ویزای توریستی به طور کامل مشخص نمایید؛ اینکه مقصد یا مقصدهای شما کدام کشورها هستند و آیا دریافت ویزا را برای تفریح یا گردش انجام می‌دهید یا اینکه به قصد مهاجرت و یا پیدا کردن شغل؟

پس از مشخص کردن نوع ویزا و هم‌چنین مقصدهای خود بایستی به سفارت مراجعه نمایید که امروزه بیشتر سفارت‌خانه‌ها نوبت‌ها را به صورت آنلاین فراهم می‌کنند و در نتیجه نیازی به مراجعه مستقیم نیست. در گام بعدی از اخذ ویزای توریستی شنگن بایستی نسبت به تکمیل و جمع‌آوری مدارک مورد نیاز خود اقدام نمایید تا در نهایت در زمان تعیین شده برای‌تان، به صورت حضوری به سفارت مراجعه فرمایید.

در سفارت نیز از شما در رابطه با علت و هدف سفر، تمکن مالی، بررسی مدارک و غیره سوال پرسیده می‌شود و در صورت عدم ایراد پس از چند روزکاری برای شما ویزای توریستی شنگن صادر می‌گردد. شکست در هر کدام از این مراحل، موجب طول کشیدن این زمان خواهد شد. با پرداخت هزینه ویزا می‌توانید در نهایت ویزای خود را تحویل بگیرید.

برای افزایش سرعت روند درخواست ویزای توریستی شنگن، اخذ اقامت کاری اروپا و یا تحصیل در اروپا کافیست همین حالا به سایت ویزا هیلز مراجعه نمایید و در کنار برترین کارشناسان تخصصی نسبت به انجام این کار اقدام نمایید.

چه مدت زمان اخذ ویزای توریستی شنگن طول می‌کشد؟

در حالت عادی یعنی تکمیل مدارک و داشتن تمکن مالی مناسب و سایر موارد حدود بیست و یک روز کاری زمان بعد از تحویل درخواست تا اخذ ویزا نیاز است. با این حال بهتر است از دو ماه قبل نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایید. به کمک ویزا هیلز می‌توانید خیلی سریع و فوری این کار را انجام داده و ویزای توریستی شنگن خود را دریافت نمایید.

با گرفتن ویزا از سفارت فرانسه می‌توان به ایتالیا ورود داشت؟

یکی از سوالاتی که اکثر متقاضیان ویزای توریستی شنگن از سایت ویزا هیلز و کارشناسان این مجموعه می‌پرسند؛ همین است. در پاسخ به این سوال شما عزیزان بایستی بگوییم خیر؛ شما اگر قصد ورود به ایتالیا را داشته باشید و مدت زمان حضور شما در ایتالیا از سایر کشورهای مقصدی که انتخاب کرده باشید؛ بیشتر باشد بایستی به سفارت ایتالیا مراجعه نمایید. در غیر این صورت با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد.

چرا ویزا هیلز را انتخاب کنیم؟

زیرا از کادر کارشناسان بسیار مجربی تشکیل شده است که می‌توانند شما عزیزان را خیلی سریع به هدف‌های مد نظرتان نظیر اخذ ویزای توریستی شنگن، دریافت اقامت کاری اروپا، تحصیل در اروپا و پذیرش از بهترین دانشگاه‌ها برسانند.

بنابراین؛ اگر تمایل دارید تا بتوانید خیلی فوری، سریع و بدون شکست اقامت کاری اروپا را دریافت نمایید و یا اینکه ویزای توریستی شنگن دریافت کنید و یا هم‌چنین اقدام به تحصیل در اروپا و دریافت بورس تحصیلی یا گرفتن پذیرش از بهترین دانشگاه‌ها نمایید؛ کافیست همین حالا به سایت ویزا هیلز سر بزنید. در این مجموعه با نازل‌ترین قیمت، زیر نظر بهترین کارشناسان تخصصی می‌توانید به هدف خود برسید.



نظر شما