شناسهٔ خبر: 67594297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

شناور حامل قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل کالای قاچاق توسط مأمورین پلیس گمرک استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مأموران پلیس گمرک استان بوشهر با انجام اقدامات پلیسی و فنی نسبت به شناسایی یک فروند شناور باری حامل کالای غیر قانونی در اسکله بندر کنگان اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید صاحبان کالا قصد دارند با اعمال غیر قانونی اقدام به تخلیه کالای موجود در شناور کنند که پلیس گمرک استان با همکاری گمرک کنگان نسبت به توقیف شناور مورد نظر اقدام که از شناور توقیفی مقادیر زیادی کالای قاچاق از نوع انواع لوازم آرایشی، پوشاک، پارچه و انواع لوازم خانگی کشف شد.

سردار سوسنی با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر متهم شناسایی و دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: ارزش اولیه کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

شناور حامل قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

توقیف محموله میلیاردی بادام هندی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بادام هندی قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک وبه ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۷۰ حلب بادام هندی ،۵۰ گونی گردو خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما