شناسهٔ خبر: 67593920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دست رد وارث پیراهن مسی به سینه مورینیو!

آنسو فاتی به فنرباغچه نمی‌رود و اگر نتواند نظر هانسی فلیک را به خود جلب کند مجبور می‌شود که به صورت قرضی به باشگاه دیگری مانند سویا برود.

صاحب‌خبر -

آنسو فاتی فرصت دارد که در پیش‌فصل خودش را به هانسی فلیک ثابت کند، اما در عین حال پیشنهادات را بررسی خواهد کرد و گزینه‌های تقریبا زیادی هم روی میز دارد. احتمالش بالاست که فاتی ۲۱ ساله تابستان امسال به صورت قرضی یا حتی برای همیشه از بارسلونا برود و ژوزه مورینیو، مربی جدید فنرباغچه، او را به عنوان هدف باشگاه در نظر گرفته است. روزنامه آاس می‌گوید این باشگاه ترکیه‌ای به فاتی پیشنهادی ارائه داده اما مهاجم جوان پیشنهاد آنها را رد کرده است.

در همین حال نشریه اسپورت می‌گوید که سویا همچنان به دنبال اوست و به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای انتقال قرضی فاتی در نظر گرفته می‌شود. آنسو علیرغم پیشنهاداتی که از عربستان دارد قصد سفر به خاورمیانه را هم ندارد. سویا هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا فاتی را متقاعد به امضای قرارداد قرضی کند، اما بارسلونا هنوز پیشنهاد این باشگاه را نپذیرفته و ممکن است ترجیح بدهد که فاتی را در باشگاه نگه دارد.

درست مانند چند سال اخیر، محدودیت دستمزد بارسلونا ممکن است در انتقال فاتی تعیین‌کننده باشد و سویا هم بدش نمی‌آید که تا روزهای آخر پنجره انتقالات صبر کند تا بارسلونا از نظر دستمزد در تنگنا قرار بگیرد و ستاره‌اش را به جای دیگری بفرستد. هفته‌های اول پیش‌فصل هم می‌تواند نقشی مهم در مورد آینده فاتی ایفا کند و او با تحت تاثیر قرار دادن فلیک می‌تواند در بارسا بماند.

لازم به ذکر است، آنسو فاتی اولین بازیکنی بود که در بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی شماره ۱۰ او را تحویل گرفت، اما هرگز نتوانست در قامت یک ستاره بدرخشد و فصل گذشته هم به صورت قرضی به برایتون ملحق شد.

بیشتر بخوانید: جانشین مسی بازگشت/ او هیچ‌جا نخواهد رفت!

نظر شما