شناسهٔ خبر: 67593058 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

سبدگردانی اختصاصی ترنج؛ مطمئن‌ترین روش سرمایه‌گذاری در بازار‌های مالی

سبدگردانی اختصاصی مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری در بازار‌های مالی است که می‌توان سبدی از سکه و شمش طلا، سپرده‌بانکی و درآمد‌ثابت و یا سهام تشکیل داد.

صاحب‌خبر -

سبدگردانی اختصاصی به زبان ساده یعنی «وکالت کاری به نهادهای مالی دارای مجوز برای انجام امور مدیریت دارایی در بورس»، در سبدگردانی اختصاصی سرمایه‌ به‌نام فرد متقاضی با کد‌بورسی مشخص ثبت می‌شود و تنها اختیار مدیریت پرتفوی یا سبد‌سهام به مجموعه سبدگردان واگذار می‌شود.

شروع فرآیند سبدگردانی شامل مراحل زیر است:

  • مشاوره اختصاصی و ریسک سنجی اولیه
  • تعیین اهداف و چشم‌انداز زمانی سرمایه‌گذاری
  • انعقاد قرارداد و دریافت کد‌اختصاصی به‌نام فرد از سازمان بورس
  • تشکیل تیم مدیریت حرفه‌ای پرتفوی یا سبد
  • پشتیبانی و ارائه تحلیل دوره‌ای به سرمایه‌گذار

افزایش سرمایه‌ اولیه با دریافت اعتبار  

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار و افزایش سرمایه‌ اولیه وجود دارد. برای مثال فردی می‌خواهد به ارزش ۱۵ میلیارد تومان سبد اختصاصی تشکیل دهد، این سرمایه‌گذار می‌تواند مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را به صورت اعتبار دریافت و سرمایه‌گذاری خود را با مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز کند. 

چینش دارایی در سبد‌ اختصاصی؛ از درآمد‌ثابت تا طلا

سبدگردانی اختصاصی صرفا به معنای سرمایه‌گذاری در سهام و بورس نیست، سبدگردانی می‌تواند پرتفوی یا سبدی متشکل از سکه و شمش طلا، سپرده‌بانکی و اوراق درآمد‌ثابت و یا ترکیبی از سهام، طلا و اوراق باشد.

در حالت کم‌ریسک با تشکیل سبد اوراق درآمد‌ثابت، سالانه ۳۵ الی ۳۹ درصدی قابل تحقق است و با تشکیل صندوق طلا می‌توان بازدهی مشابه سکه و شمش‌طلا با امنیت بالاتر کسب کرد. 

ریسک سنجی آنلاین سرمایه‌گذاری

شرکت ترنج امکان ریسک‌سنجی آنلاین را برای علاقه‌مندان به سرمایه‌‌گذاری فراهم کرده که از طریق این‌لینک قابل انجام است، همچنین برای مشاوره رایگان می‌توانید با‌شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید.

نظر شما