شناسهٔ خبر: 67592389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بیرانوند دوباره دروازه بان پرسپولیسی‌ها می‌شود؟

طبق شایعات به نظر می رسد وکیل بیرانوند به دنبال بازگرداندن این بازیکن به پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرهیختگان، علیرضا بیرانوند در موقعیت بدی گرفتار شده است. او طبق اخبار موثق دریافتی به همراه وکیلش تلاشی ویژه دارد تا هرطور که شده دوباره بتواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. اما با دریافت پول بیشتر! موضوعی که باب میل مدیران پرسپولیس و از عمه مهم‌تر هواداران نیست. در چنین شرایطی شایعه شده باشگاه با یک دروازه‌بان دیگر هم مذاکره کرده و به توافق اولیه رسیده است و بیرانوند هم در چنین شرایطی در بدترین موقعیت ممکن قرار گرفته است. با مدیران تراکتور که توافق کرده بود هم به مشکل خورده و تمام احترام و اعتبار و اهمیتش را بین پرسپولیسی‌ها از دست داده است.

همه این اتفاقات به خاطر رسیدن به پول و قرارداد بیشتر بوده و او می‌توانست قراردادش را فسخ نکند و در چنین وضعیت بحرانی قرار نگیرد و انقدر مانع مقابل راهش قرار ندهد. حالا که باشگاه پرسپولیس هم رسما شکایت از بیرو را بع خاطر فسخ قرارداد جلو می‌برد، همه باشگاه‌ها از جذب بیرانوند به خاطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی ترس دارند. خودش هم چهار ماه محروم می‌شود و جریمه نقدی سنگین هم برای بازیکنی میل بیرانوند که پول برایش اهمیت بسیار زیادی دارد از همه این مصائب بدتر خواهد بود!

در چنین شرایطی که به آغاز تمرینات پرسپولیس هم نزدیک می‌شویم طبیعی است که او تمام‌ تلاشش را بکند این وضع را درست کند و به پرسپولیس برگردد و این کارها از سوی وکیلش در حال انجام است.
با این وجود مدیریت باشگاه پرسپولیس با توجه به الحاقیه بحث‌برانگیز و مشکوکی که به قرارداد بیرانوند اضافه کرد، برای اینکه متهم به همکاری پشت پرده با بیرانوند برای افزایش رقم قرارداد نشود، باید با همان اعداد و ارقام قرارداد قبلی بیرانوند قرارداد با اوامضا کند. یک ریال پرداختی اضافه در صورت بازگشت، به این دروازه‌بان تخلف آشکار خواهد بود.
این چیزی است که هواداران پرسپولیس هم روی آن تاکید دارند. ترجیح اکثریت آنها مخالفت با برگشتن بیرو بوده اما اگر هم بنا بر این اتفاق است، باید بدون گرفتن امتیاز اضافه نسبت به قرارداد قبلی باشد.

نظر شما