شناسهٔ خبر: 67591444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اژه‌ای: برای گسترش عدالت اجتماعی با دولت همکاری می‌کنیم

رئیس قوه قضاییه در دیدار با رئیس جمهور منتخب گفت: قوه قضائیه در چارچوب پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی و در راستای هم‌گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی آماده همکاری با دولت منتخب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب، ضمن تبریک مجدد انتخاب وی از سوی مردم گفت: وظیفه همه ما کارگزاران نظام اسلامی این است که با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعدادها و ظرفیت‌ها، در راستای حل مسائل و تحقق انتظارات به حق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت‌خواهانه انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

 
رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه در چارچوب پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی و در راستای هم‌گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی آماده همکاری با دولت منتخب است.

پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه بر عزم خود برای به کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری با سایر دست‌اندرکاران و کارگزاران نظام برای رسیدگی به مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصاد کشور و نیز مبارزه جدی با فساد تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما