شناسهٔ خبر: 67591426 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

روایتی از افشای توطئه‌ کودتای پایگاه همدان از زبان رهبر انقلاب (فیلم)

رهبر انقلاب: نصف‌شب، آمد پیش من در منزل ما و گفت که یک چنین قضیّه‌ای است و بنا است کودتا کنند؛ ما هم باور نمیکردیم؛ این جوان نصف‌شب خودش را حالا داستانش مفصّل است.

صاحب‌خبر -

 

رهبر انقلاب فرمودند: مسئله‌ی افشای توطئه‌ی کودتای پایگاه همدان پایگاه شهید نوژه بود؛ آن جا هم، افشای توطئه به وسیله‌ی یک افسر نیروی هوایی شد؛ یک افسر جوان خلبان نیروی هوایی که من بعد‌ها در دوران جنگ آن افسر را دیدم که جانباز هم شده بود.

سحر، تقریباً نصف‌شب، آمد پیش من در منزل ما و گفت که یک چنین قضیّه‌ای است و بنا است کودتا کنند؛ ما هم باور نمیکردیم؛ این جوان نصف‌شب خودش را حالا داستانش مفصّل است.

به اینجا و آنجا، به در و دیوار زده بود که شاید بتواند دستش برسد به امام، به امام خبر بدهد؛ نشده بود، به او گفته بودند برو پیش فلانی؛ آمد پیش من و گفت که قضیّه این است. خسته، افتاده، کوفته، ترسیده، آمد، من هم عناصر اطّلاعاتی را احضار کردم، به آن‌ها گفتم این جور دارد می‌گوید؛ رفتند همان روز پیگیری کردند.

منبع: KHAMENEI.IR

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
کانال عصر ایران در تلگرام
بیشتر بخوانید:
روایت رهبر انقلاب از گفت‌وگوی امام حسین(ع) و عمر سعد در کربلا (فیلم)
پنجره متفاوت از لحظه رأی دادن صبح امروز رهبر انقلاب (فیلم)
رهبر انقلاب: انتخابات همیشه یک آزمون است اما حالا بیشتر از همیشه (فیلم)
تماشاخانه
نجات یک راننده از آتش سوزی خودرو در چین (فیلم)

نجات یک راننده از آتش سوزی خودرو در چین (فیلم)

logo-vid

ملخ‌هایی به بزرگی کف دست به جنگل‌های زاگرس حمله کرده است!/ در بعضی جاها کشاورزان سه سال است کشاورزی نکرده‌اند/ امکانات برای سمپاشی کم است (فیلم)

logo-vid فیلم های دیگر
عضویت در اینستاگرام عصر ایران
۱۵ سال پیش در چنین روزی
این لحظه با حافظ
نظرات کاربران

نظر شما