شناسهٔ خبر: 67591194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد؛

برنامه ریزی برای تامین برنج مورد نیاز فروشگاه های زنجیره‌ای

ساری- مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:با توجه به فصل برداشت، برای تامین برنج مورد نیاز فروشگاه های زنجیره ای در استان برنامه ریزی و اعلام آمادگی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس موسوی پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل برداشت برنج افزود: با توجه به برداشت برنج و تحقق سود حداقلی برای تولید کننده، جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید برگزار و تدابیری در جلسه امروز اندیشیده شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه با حضور تشکل‌ها بخش برنج و دی نفعان برگزار، قرار شد در سال زراعی و فصل برداشت برنج آمارهایی در زمینه برداشت و تولید واقعی تا میزان تولید شلتوک و تبدیل تعیین شود.

حسینی ادامه داد: همچنین راهداری باید آماری در زمینه جابجایی برنج و ارسال برنج به کشور ارائه دهد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه سامانه جامع انبار نیز در دستور کار قرار گیرد، گفت: هر گونه تولید محصول باید در شالیکوبی و انبار اظهار شود.

وی با عنوان اینکه تشکل‌ها برای بازاریابی برنج ورود پیدا کنند، افزود: در زمینه صادرات نیز برنامه ریزی شده و اعلام آمادگی برای تأمین برنج مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفت.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران درباره اعلام قیمت تمام شده برنج نیز گفت: قرار شد قیمت توسط ذی نفعان و تشکل‌های صنفی اعلام شود تا پایه بازار برنج باشد.

نظر شما