شناسهٔ خبر: 67590873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مسیر اصلی بیرانوند مشخص شد!/ از پرسپولیس رفتی اما آسمان فوتبال ایران...

علیرضا بیرانوند در شرایطی فورا با فسخ قرارداد از پرسپولیس جدا شد که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس به دلیل تکرار همان اتفاقی که در فصل گذشته رخ داد، دیگر غیرمنتظره نبود.

همه چیز به قدری عادی برای هواداران پیش رفت که شاهد کوچک ترین واکنش مثبت به سود بیرانوند نبودیم. چنان که این بار مدیریت باشگاه پرسپولیس هم سراغی از او نگرفت. ویدیوی ضبط شده و نسبتا طولانی بیرانوند هم برای او به مثابه توضیح واضحات بود. صادقانه می توانیم ادعا کنیم این بار دیگر در پرسپولیس، کسی علیرضا بیرانوند را تحویل نگرفت تا او هر طور که دوست دارد، مسیرش را انتخاب کند.

انتخاب پرسپولیس و ادامه مسیر، حق مسلمی بود که بیرانوند آن را از خودش دریغ کرد اما سرگردانی نقل و انتقالاتی او نیز این روزها برایش هیچ فضیلت مهمی نیست.

بیرانوند به هر تیم دیگری هم در ایران برود، قراردادش کمی بیشتر یا کمتر از پرسپولیس خواهد بود. یا پولش را سر وقت می دهند، یا مانند تمام باشگاه هایی که به وعده های خود در موعد مقرر عمل نمی کنند، در این رابطه دچار مشکل می شود.

مساله اصلی این است که بیرانوند مسیرش را انتخاب کرد؛ او دیگر دروازه بان پرسپولیس نیست. بلکه بازیکنی آزاد است که هنوز تیم ندارد. به هر تیم دیگری هم که برود، با همین مشکلات مالی دست و پنجه نرم خواهد کرد. او به زودی خواهد دید که آسمان فوتبال ایران در اغلب تیم ها یک رنگ است.

او می توانست با تداوم حضور در پرسپولیس و پذیرفتن شرایط مالی فوتبال ایران که انصافا رقم های قابل توجهی هم در آن رد و بدل می شود، سال های بازنشستگی بهتری برای خود رقم بزند. اگرچه تشخیص بیرانوند چیز دیگری بود!

بیشتر بخوانید: اقدام جدید باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند/ پیام مهم درویش به باشگاه سپاهان

نظر شما