شناسهٔ خبر: 67589689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد؛

فعالیت ۵ هزار هیئت مذهبی در محرم ۱۴۰۳ در اصفهان

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۵ هزار از ۷ هزار هیئت مذهبی در استان اصفهان برای محرم امسال فعال شده و جوانان به صورت تخصصی‌تر وارد عزای امام حسین (ع) شدند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود هفت هزار هیئت مذهبی در استان اصفهان اظهار کرد: از این تعداد امسال حدود ۵ هزار هیئت به صورت فعالانه و آموزش دیده وارد تعظیم شعائر حسینی (ع) شده‌اند.

وی افزود: امسال ما در حوزه جوانان و نوجوانان هیئات جدیدالتاسیسی را داریم که برای ارائه خدمات به جوانان و نوجوانان آغاز به کار کرده‌اند، ای هیئات به صورت آموزش دیده فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های مورد نیاز برای جوانان و نوجوانان از سوی ادارات تبلیغات اسلامی، مبلغان، کانون مداحان و … دنبال شده است، تاکید کرد: البته باید توجه داشت که دستگاه امام حسین (ع)، دستگاهی است که خود به خود جاذب جوانان است.

وی همچنین به گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی اصفهان برای سومین بار در میدان امام حسین (ع) اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم عصر روز عاشورا تجمعی با حضور مردم و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

نظر شما