شناسهٔ خبر: 67588744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمایت سرمربی آرژانتین از اسپانیا: به امید قهرمانی!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، ابراز امیدورای کرد که جام قهرمانی یورو ۲۰۲۴ به اسپانیا برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا با پیروزی برابر تیم ملی آلمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ موفق شد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند و حالا باید در مرحله نیمه نهایی روبروی تیم ملی فرانسه به میدان برود تا تکلیف یکی از دو تیم راه یافته به فینال مشخص شود.

لوئیس دلافوئنته هدایت این تیم را برعهده دارد و عملکرد بسیار خوبی را روی نیمکت اسپانیا داشته است. بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان انتظار دیدن نمایش خوبی از اسپانیا را داشتند اما عملکرد درخشان این تیم در یورو تحسین بسیاری را به همراه داشته و حتی هواداران این تیم را هم شگفت زده کرده است.

2047609

اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی برابر تیم ملی کانادا در پاسخ به سوالی درباره یورو ۲۰۲۴ گفت: «من از عملکرد و نتایج دلافوئنته که استاد من است بسیار راضی و خوشحال هستم. امیدوارم که شرایط برای او به بهترین شکل تا پایان جام پیش برود. معقتد هستم که اکثریت مردم آرژانتین علاقه زیادی به اسپانیا دارند و حامی این تیم هستند.»

تیم ملی آرژانتین هم ساعتی پس از بازی تیم ملی اسپانیا برابر فرانسه باید در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان برود و امیدوار است که بتواند بار دیگر به دیدار فینال راه پیدا کند تا فرصت دفاع از عنوان قهرمانی را داشته باشد. دیگر دیدار این مرحله هم بین دو تیم کلمبیا و اروگوئه برگزار خواهد شد.

نظر شما