شناسهٔ خبر: 67587513 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

افشاگری یک روزنامه؛ همدستی جریان برانداز با تندرو‌های داخلی در برابر پزشکیان

«این خرافات گرایان که از عقل گریزی و علم ستیزی تا اخباریگری و شیادی را در هم آمیخته‌اند، خوراک و آتش تهیه برای آزردگان و کسانی که در انتخابات موفق نبودند را فراهم می‌سازد و شگفتا که همان خط ضدیت و تنفر قومی و مذهبی را در اینجا هم می‌بینیم. تنی چند از مسئولان و مشغولان و اصحاب اسم و رسم دار رسانه‌های موسوم به یک جریان خاص و تندرو و کندفهم در کشورمان به این ایده‌ها چسبیده و می‌کوشد از آنه در ایجاد موانع برای تخریب دولتی که هنوز استقرار ندارد استفاده کند!»

صاحب‌خبر -

روزنامه اطلاعات در مطلبی مدعی همدستی جریان برانداز خارج از کشور با تندرو های داخلی در برابر پزشکیان شد.

این روزنامه نوشت: مسئله به حدی بزرگ و خطیر است که ناچار در اینجا به هشدار و اخطار می‌پردازیم و از بزرگان تقاضا می‌کنیم اقدام و اهتمام کنند.

اول؛ اینکه رسانه‌های خبری مشخصی در میان بنگاه‌های خارجی، خط تمایز و اختلاف قومیتی را پررنگ ساخته و بر آتش اختلافات دروغین و خیالی می‌دمند. در تحلیل بی‌بی‌سی به صورت پیچیده‌تر و در اخبار و گزارش‌های اینترنشنال و بقیه مواجب بگیران در همین راستا، آرای برنده در انتخابات اخیر را اولاً استانهای آذری و ترک زبانان معرفی می‌نمایند و سپس برادران اهل سنت از کردستان و بلوچستان و ترکمن صحرا و غیره.

در حقیقت، گسلهای قومی و مذهبی را دستکاری می‌کنند تا آتشفشانی فعال شود و از تنازع و درگیری و نفرت تا جنگ و تجزیه حاصل شود و حضرات به مراد دلهای تاریکشان که افول و ضعف و نابودی ایران است برسند! زهی خیال خام، زهی وقاحت.

دوم؛ یک شارلاتان جهان مجازی که فالورهایش برخی کم سن و سالان و عوام و عملگان خرافات هستند، مدعی پیشگویی شده و تضاد قومیتی و سقوط دولت پزشکیان را به رقبایش نوید می‌دهد. این خرافات گرایان که از عقل گریزی و علم ستیزی تا اخباریگری و شیادی را در هم آمیخته‌اند، خوراک و آتش تهیه برای آزردگان و کسانی که در انتخابات موفق نبودند را فراهم می‌سازد و شگفتا که همان خط ضدیت و تنفر قومی و مذهبی را در اینجا هم می‌بینیم.

سوم؛ تنی چند از مسئولان و مشغولان و اصحاب اسم و رسم دار رسانه‌های موسوم به یک جریان خاص و تندرو و کندفهم در کشورمان به این ایده‌ها چسبیده و می‌کوشد از آنه در ایجاد موانع برای تخریب دولتی که هنوز استقرار ندارد استفاده کند!

در این سه عرصه سخن بسیار است و ما دست این دغلکاران را رو خواهیم کرد. زیرا هرکس شناسنامه ایرانی دارد، هموطن ماست و رای و نظر و خاک پایش عزیز است. چه ترک و چه فارس، بلوچ و لر و کرد و عرب و مازنی و خراسانی یا تهرانی… دوران خدعه و زدن و در رفتن تمام شده است.

نظر شما