شناسهٔ خبر: 67585529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سیاست زردها علیه سرخابی‌ها؛

سپاهان تکلیف پیشنهاد پرسپولیس برای رامین رضاییان را مشخص کرد

باشگاه سپاهان اصفهان قصد فروش رامین رضائیان به پرسپولیس را ندارد مگر این که باشگاه تهرانی شرایط و پیشنهاد ویژه ای را مطرح کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پر کردن جای خالی مهدی ترابی تصمیم به مذاکره با مدیران سپاهان برای جذب رامین رضائیان گرفت.

درویش که به هیچ وجه نمی‌خواست خبر مذاکره اش رسانه‌ای شود وقتی با این موضوع روبرو شد اعلام کرد: رضائیان تحت قرارداد سپاهان است و اخلاقی نیست با این بازیکن مذاکره شود.

باشگاه سپاهان اصفهان که هنوز ورود جدی به نقل و انتقالات تابستانی نداشته است هرگونه جابجایی بازیکن را منوط به نظر مستقیم ژوزه مورایس کرده است تا سرمربی سپاهان در این خصوص تصمیم گیری کند.

از سوی دیگر مدیران سپاهان همچون فصول گذشته هیچ تمایلی به انتقال بازیکن به پرسپولیس و استقلال رقیبان سنتی خود در پایتخت ندارند تا حضور رضائیان فعلا در پرسپولیس منتفی باشد.

در صورتیکه درویش شرایط ویژه ای را در اختیار سپاهان نظیر پرداختی بسیار بالا برای دریافت رضایت‌نامه یا جابجایی بازیکنان شاخص دو تیم مطرح کند احتمال دارد مهدی آذربایجانی مدیرعامل زردپوشان آن را با مورایس مورد بررسی قرار دهد.

نظر شما