شناسهٔ خبر: 67584777 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فراخوان خودروهای فورد، تویوتا، و جنرال موتورز در آمریکا

شبکه خبری یو‌اس‌ای تودی در گزارشی اعلام کرد که اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا NHTSA اخطاریه فراخوان ده‌ها هزار خودرو برای چندین خودروساز این کشور، از جمله فورد و جنرال موتورز صادر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری یو‌اس‌ای تودی در گزارشی اعلام کرد که اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا NHTSA اخطاریه فراخوان ده‌ها هزار خودرو برای چندین خودروساز این کشور، از جمله فورد و جنرال موتورز صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، این سازمان نظارتی برای بیش از 30000 فورد موستانگ به دلیل نقص فنی و احتمال از دست دادن کنترل فرمان فراخوان صادر کرده است.

شرکت جنرال موتورز نیز می‌بایست 8622 دستگاه از وانت‌های شاسی بلند شورلت کلرادو و جی‌ام‌سی کانیون GMC Canyon مدل 2024 خود را فراخوان کند.

سازنده این خودروها اعلام کرد که حلقه قفلی که پمپ بنزین را به مجموعه مخزن سوخت محکم می‌کند ممکن است به طور کامل قفل نشده باشد. در نتیجه، این می تواند باعث نشت سوخت در هنگام تصادف شود.

بر اساس گزارش اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا، هنگامی که نشت سوخت در نزدیکی منبع احتراق اتفاق می افتد، خطر آتش سوزی را افزایش می‌دهد.

شرکت ژاپنی تویوتا نیز 11418 دستگاه از خودروهای خود را در آمریکا فراخوان می کند.

این خودروساز گفت که پشت سری صندلی‌های راننده و سرنشین جلو ممکن است بدون فشار دادن دکمه باز کردن قفل، از جای خود بیرون بیاید.

طبق گزارش NHTSA، این موضوع می تواند خطر آسیب در هنگام تصادف را افزایش دهد.

این سازمان دولتی همچنین تأکید کرد که این خودروها با الزامات استاندارد فدرال ایمنی خودروهای موتوری (FMVSS) شماره 202، در مورد پشت سری صندلی‌های سرنشینان خودرو مطابقت ندارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما