شناسهٔ خبر: 67584337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی طارمی، گران‌ترین مرد سری آ!

سیمونه اینزاگی قرار است با امضای قرارداد جدید با اینتر، به پردرآمدترین مربی سری آ تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش جانلوکا دی مارتزیو و اسکای اسپورت ایتالیا، مربی قهرمان اسکودتو قرار است قرارداد جدید دو ساله‌ای را امضا کند که تا تابستان سال ۲۰۲۶ اعتبار خواهد داشت.

گفته می‌شود این مربی ۴۸ ساله دستمزد ۶.۵ میلیون یورو در هر فصل را دریافت خواهد کرد که شامل بندهای پاداش نمی‌شود و حتی از قرارداد ۶ میلیون یورویی (به علاوه پاداش) آنتونیو کونته با ناپولی نیز بیشتر است.

انتظار می‌رود اینتر تا روز چهارشنبه کار تمدید قرارداد را به پایان برساند و به زودی بیانیه رسمی آن منتشر شود. قرارداد فعلی مربی تا پایان فصل آینده، یعنی تابستان ۲۰۲۵، اعتبار دارد.

اینزاگی به مدت چند ماه در مورد تمدید قرارداد در حال مذاکره بوده است، اما بعید بود که پیش از پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ با تیمش به توافق کامل برسد.

2051933

اینتر در نهایت فصل گذشته سری آ را با اختلاف ۱۹ امتیازی نسبت به میلان، رقیب خود، به پایان رساند و با ۹۴ امتیاز در مقابل ۷۵ امتیاز قهرمان این رقابت‌ها شد.

اینزاگی همچنین فصل قبل به اینتر کمک کرد تا برای اولین بار در بیش از یک دهه اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابند، اما در نهایت در مقابل منچستر سیتی مغلوب شدند.

نظر شما