شناسهٔ خبر: 67583234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اسپانیا -فرانسه؛ کفه ترازو به سود ماتادورها

صاحب‌خبر -

شفقنا  – آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد که شانس تیم ملی فوتبال اسپانیا برای صعود به فینال یورو 2024 بیشتر از فرانسه است.

به گزارش شفقنا ورزشی ،  همچنانکه پیش بینی می شد تیم های فرانسه و اسپانیا یک پای نیمه نهایی یورو هستند و قرار است که از بین این دو تیم بزرگ تنها یک تیم راهی فینال این رقابت بزرگ شود.

تیم ملی فوتبال اسپانیا با شکست آلمان میزبان راهی نیمه نهایی شد این در حالی است که فرانسه در ضربات پنالتی پرتغال را از پیش رو برداشت تا یکی از جذاب ترین بازی های نیمه نهایی را سن شنبه شب برگزار کنند.

آمار دو تیم بسیار نزدیک به هم است و کفه ترازو کمی به سود ماتادورها سنگینی می کند البته این را هم باید گفت که اسپانیا به مراتب در این دوره از جام ملت های اروپا بهتر از فرانسه طاهر شده است و آمار دو تیم هم کاملا گویای چنین چیزی است.

اینفوگرافی دو تیم نشان می دهد که وضعیت اسپانیا بهتر است:

-13 پیروزی برای فرانسه و 16 پیروزی برای اسپانیا

-2 قهرمانی در یورو برای فرانسه و 3 قهرمانی برای اسپانیا

-2 قهرمانی در جام جهانی برای فرانسه و یک قهرمانی برای اسپانیا

-1 قهرمانی در لیگ ملت های اروپا برای فرانسه و اسپانیا بدون قهرمانی در این رقابت.

– اولیویه ژیرو با 57 گل بهترین گلزن تاریخ فرانسه و داوید ویا با 59 گل بهترین گلزن تاریخ اسپانیا .

اسپانیا -فرانسه؛ کفه ترازو به سود ماتادورها

ارزش کل بازیکنان فرانسه ۱.۲۳ میلیارد یورو اعلام شده است. این در حالی است که ارزش کل بازیکنان اسپانیا ۹۶۵ میلیون یورو برآورد شده است. البته از نظر آماری و فوتبالی اسپانیا عملکرد بسیار بهتری نسبت به فرانسه در یورو ۲۰۲۴ داشته است دید که در نهایت کدام یک از این دو تیم پرستاره راهی فینال یورو 2024 می شوند.

 

 

نظر شما