شناسهٔ خبر: 67582336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نه رئیس، نه سرمربی، نه دروازه‌بان

آشفته‌ترین تیم فوتبال آسیا را بشناسید

باشگاه الاتحاد از زمان آغاز نقل و انتقالات تابستانی روزهای پرچالشی را پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد که فصل گذشته با وجود جذب ستاره‌های بزرگی از جمله کریم بنزما موفق به کسب هیچ عنوان قهرمانی نشد، در پایان فصل قرارداد مارسلو گایاردو را فسخ کرد تا با جذب سرمربی جدیدی برای فصل آینده استارت بزند.

مدیران الاتحاد در این مدت با سرمربیان مختلفی مذاکره کردند و در نهایت با استفانو پیولی به توافق رسیدند، اما پروسه امضای قرارداد با این سرمربی به دلیل تمایل کریم بنزما به حضور کریستوف گالتیه در راس کادرفنی تیمش متوقف شد.

این موضوع باعث شد تا لوای ناظر که کمتر از یک ماه قبل به عنوان رئیس باشگاه الاتحاد انتخاب شده بود، از سمت خود استعفا بدهد و بحران جدیدی در این باشگاه شکل بگیرد.

استعفای ناظر در شرایطی رخ داد که باشگاه الاتحاد در تلاش بود تا همزمان با مذاکره با سرمربی، اقدامات لازم برای جذب ستاره‌های مدنظر خود و تقویت تیم برای فصل آینده را نیز پیش ببرد اما شرایط پیچیده باشگاه باعث شده تا مسئولان این باشگاه در این زمینه هم دچار چالش شوند.

الاتحاد پیش از استعفای رئیس خود با بنتو کرپسکی، دروازه‌بان تیم اتلتیکو پارانائنزه و ایجنتش، وارد مذاکره شده بود اما شرایط عجیب باشگاه عربستانی و توقف در مذاکرات باعث شده تا این دروازه‌بان 25 ساله که پیشنهاداتی هم از تیم‌های اروپایی دارد، دچار تردید شود.

2051868

این در حالی است بنتو گزینه اصلی تیم فوتبال الاتحاد محسوب می‌شود و مدیریت این باشگاه بسیار امیدوار است که بتواند این بازیکن را جانشین مارسلو گروهه کند.

با این شرایط مسئولان باشگاه الاتحاد که زمان زیادی را از دست داده‌اند، روزهای دشواری را در پیش خواهند داشت. آنها باید به سرعت تکلیف نیمکت خود را برای فصل آینده مشخص کنند و سپس وارد مذاکره با ستاره‌ها و تقویت تیم خود برای رقابت با النصر و الهلال برای فصل آینده شوند.

نظر شما