شناسهٔ خبر: 67582325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این بار مسئله جانشینی است؛

گزارش: مو صلاح سوژه متفاوت عربستانی‌ها!

نام محمد صلاح به شکلی متفاوت در صفحات خبری نقل و انتقالات عربستان منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا شبکه الکاس قطر اعلام کرد که الهلال برای جذب یوهان باکایوکو، ملی‌پوش بلژیکی تیم آیندهوون، با لیورپول و آرسنال وارد رقابت شده است و این در حالی است که گزارش‌های مطبوعاتی پیش از این اعلام کرده بودند که لیورپول این بازیکن 21 ساله را به عنوان جانشین محمد صلاح در نظر گرفته تا در صورت جدایی این ستاره مصری خود، او را به خدمت بگیرد.

یوهان باکایوکو فوتبالیستی بلژیکی است که در فصل گذشته عملکرد درخشانی با تیم پی اس وی آیندهوون داشت و با پیراهن این تیم 14 گل به ثمر رساند و و 14 پاس گل هم داد تا با اثرگذاری روی 28 گل، پدیده محبوب مدیرورزشی‌های فوتبال اروپا شود.

از او به عنوان جانشین محمد صلاح در لیورپول هم نام برده می‌شود اما اگر تصور می‌کنید که لیورپول به این سادگی ستاره پی اس وی را جذب خواهد کرد، کاملا در اشتباه هستید. پیش از این رسانه‌های سعودی مدعی شدند که الهلال به سراغ باشگاه هلندی رفته تا نظرش را برای باکایوکو جلب کند و حالا منابع بیشتری این اخبار را تائید می‌کنند.

2051884

تیم فوتبال الهلال نیز با هدایت ژرژ ژسوس به دنبال تقویت تیم خود با جذب ستاره‌ها در تابستان امسال است تا به رقابت قدرتمند برای کسب عنوان قهرمانی ادامه دهد.

جالب اینکه او متولد ساحل عاج است و تا پایان جام جهانی (که احتمالا با پیراهن بلژیک در آن بازی خواهد کرد) تحت قرارداد پی اس وی خواهد بود. برچسب 45 میلیون یورویی ترانسفر مارکت روی این ستاره نیز سبب شده تا یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جوان حال حاضر فوتبال اروپا لقب بگیرد.

البته کارشناسان مختلف اعتقاد دارند که پی اس وی برای خوشنامی هم که شده، این بازیکن آینده‌دار را به الهلال نخواهد فروخت و ترجیح می‌دهد آینده او را در یک باشگاه مدعی اروپایی ببیند؛ لیورپول نیز جای محمد صلاح را خالی کرده تا به استقبال یوهان باکایوکو برود.

این در حالی است که در فصول گذشته باشگاه‌های عربستانی بارها به سراغ محمد صلاح رفتند و او سوژه دائمی صفحات نقل و انتقالات این کشور بود اما حالا جانشین او تیتر یک رسانه‌های عربستان را به خود اختصاص داده است.

نظر شما