شناسهٔ خبر: 67581537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کومان در هلند می‌ماند: نمی‌توانند بیرونم کنند!

رونالد کومان، سرمربی سابق اورتون و بارسلونا، اعلام کرد که پس از پایان یورو ۲۰۲۴ نیز هدایت هلند را بر عهده خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کومان تا پس از جام جهانی آمریکا در سال ۲۰۲۶ با فدراسیون فوتبال هلند قرارداد دارد. با این وجود، برخی از طرفداران پس از شروع نه چندان قابل قبول هلند در رقابت‌های یورو در تابستان امسال، خواستار تغییر سرمربی شدند.

تیم کومان در مرحله گروهی پس از پیروزی ۲-۱ مقابل لهستان، تساوی بدون گل برابر فرانسه و سپس شکست ۳-۲ مقابل اتریش، تنها چهار امتیاز کسب کرد.

اما پس از این نتایج، آنها رومانی را در مرحله یک هشتم‌نهایی با نتیجه ۳-۰ در هم کوبیدند و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۲-۱ ترکیه را شکست دادند.

2051930

حریف بعدی آنها انگلیس است و کومان پیش از این دیدار حساس، احتمال جدایی‌اش از تیم ملی هلند پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۴ را رد کرد.

هنگامی که در کنفرانس مطبوعاتی این هفته از او پرسیده شد که آیا قصد دارد تا پایان قراردادش بماند، پاسخ داد: «بله، فکر نمی‌کنم دیگر بتوانند مرا بیرون کنند!»

او در این صحبت‌ها به عملکرد خوب هلند در مرحله حذفی یورو و صعود به دور نیمه‌نهایی اشاره دارد. 
کومان همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه مشکلات سلامتی همسرش ممکن است او را مجبور به کناره‌گیری از سمتش در تیم ملی کند، رد کرد. او افزود: «وضعیت سلامتی همسرم خوب است. او تحت درمان است، اما این دلیل نمی‌شود که مربیگری را کنار بگذارم.»

نظر شما