شناسهٔ خبر: 67580957 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

آپدیت Astro’s Playroom ربات جدیدی از بازی Returnal را به همراه دارد

صاحب‌خبر -

در به‌روزرسانی جدید بازی Astro’s Playroom شخصیت Selene از Returnal به این اثر اضافه می‌شود.

در حالی که انتظار برای عرضه‌ی بازی Astro Bot همچنان ادامه دارد، جدیدترین به‌روزرسانی استودیوی Asobi برای بازی Astro’s Playroom هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. همانند ماه گذشته، این به‌روزرسانی رباتی جدید بر اساس یکی از شخصیت‌های پلی‌استیشن را به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند آن را پیدا کنند. پس از Lady Maria از Bloodborne: The Old Hunters، این بار Selene، شخصیت اصلی بازی Returnal، به جمع این ربات‌ها اضافه شده است.

همانطور که در بلاگ پلی‌استیشن اشاره شده، پیدا کردن این ربات کار ساده‌ای نیست و بازیکنان باید ابتدا یک معما را حل کنند. با توجه به اینکه طرفداران بازی در عرض کمتر از سه ساعت موفق به پیدا کردن لیدی ماریا شدند، شاید این بار پیدا کردن سلین چالش‌برانگیزتر باشد. همچنین آرتیفکت‌های جدیدی در آزمایشگاه پلی‌استیشن (PlayStation Labo) در دسترس قرار گرفته که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

طبق اخبار، دو ربات دیگر در ماه‌های آگوست و سپتامبر به بازی اضافه خواهند شد و با پیدا کردن آن‌ها، بازیکنان می‌توانند این ربات‌ها را به عنوان گروه اولیه‌ی خود به بازی Astro Bot منتقل کنند. البته اگر علاقه‌ای به حل معما ندارید، جای نگرانی نیست. بازی Astro Bot بیش از ۳۰۰ ربات دارد که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید و بیش از ۱۵۰ عدد از آن‌ها بر اساس شخصیت‌های پلی استیشن ساخته شده‌اند.

Max22 S Ghost of Sparta ꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂

نظر شما