شناسهٔ خبر: 67580761 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دور دنیا

ماجراجویی تازه ابوظبی کلید خورد/ لیر ترکیه و درهم امارات رنج شدند؛ ریال عمان عقب نشست

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار تغییر چندانی را به ثبت نرساندند و رنج بودند. پایان معاملات هم حکایت از افت ارزش 110 تومانی ریال عمان در مقایسه با روز گذشته داشت. هر ریال عمان 156650 تومان قیمت گذاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، ماجراجویی تازه امارات، بهترین توصیف برای تحرکات تازه ابوظبی در حوزه انرژی است. کشوری که به همراه عربستان تصمیم به گذار از انرژی های تجدیدپذیر گرفته است و به دنبال دستیابی به منابع گازی بیشتری است تا بتوانند به صادرکننده این سوخت تبدیل کند.

شرکت سعودی آرامکو و شرکت ملی نفت ابوظبی اخیرا قراردادهای بازاریابی با صادرکنندگان گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) امضا کرده‌اند و صاحب ترمینال‌های صادرات ال‌ان‌جی در آمریکا هستند. ابوظبی اکنون یک واردکننده گاز به حساب می‌آید و برای واردات گاز ارزان‌قیمت در قراردادهای طولانی‌مدت و فراتر از سال 2030، به قطر متکی است. اما شرکت ادنوک امید دارد که در دهه‌ آینده به صادرکننده گاز تبدیل شود. به گزارش اکوایران، شرکت‌های آرامکو و ادنوک گاز طبیعی را به عنوان یک راه‌حل دائمی می‌بینند و نه صرفا یک سوخت انتقالی موقت. این دو شرکت در سال‌های آینده رقابت شدیدتری برای به دست آوردن منابع گازی در سطح جهان خواهند داشت و باید دید سرنوشت این رقابت چه خواهد شد. اما مروری بر برنامه های جدید امارات فرصت خوبی را فراهم کرد تا به آخرین قیمت ارز این کشور در بازار ارز تهران نگاهی بیندازیم.

​قیمت درهم امارات امروز 26 خرداد 1403

امروز همچنین قیمت درهم امارات در جریان مبادلات ارزی انجام شده در بازار ارز تهران، ثبات قیمت را تجربه کرده است و نسبت به روز گذشته 16276 تومان نرخ گذاری شد.

درهم

قیمت منات آذربایجان امروز

در بازار ارز تهران قیمت منات آذربایجان شیب صعودی را خلاف روند روز گذشته تجربه کرد و با رشد 10 تومانی که داشته است، 35380 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

همچنین نرخ برابری منات آذربایجان و دلار آمریکا امروز به 1.7 رسید که تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.

آخرین قیمت درام ارمنستان در بازار

معاملات بازار در حالی سپری شد که قیمت درام ارمنستان رنج بود و 156 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شد.

درام ارمنستان

نرخ امروز لیر ترکیه

امروز همچنین قیمت لیر ترکیه معاملات را در حالی پشت سر گذاشت و به پایان رساند که نسبت به روز گذشته تغییر قیمت را تجربه نکرد. هر لیر در ساعات پایانی امروز 1840 تومان قیمت گذاری شد.

قیمت دینار عراق امروز

قیمت دینار هم در بازار ارز تهران همچون روز گذشته ثبات قیمت داشت، هر دینار امروز 45 تومان معامله شد.

دینار عراق

آخرین قیمت ریال عمان در بازار

پایان معاملات بازار ارز تهران حکایت از افت ارزش 110 تومانی ریال عمان در مقایسه با روز گذشته داشت. هر ریال عمان 156650 تومان قیمت گذاری شد.

نرخ برابری ریال عمان با دلار آمریکا هم در پایان معاملات امروز به 2.6 رسید.

قیمت لاری گرجستان در بازار

بازار ارز تهران امروز را در حالی به پایان برد و بسته شد که قیمت لاری گرجستان پایین آمد. هر لاری عصر امروز 22160 تومان قیمت خورد تا افت ارزش 30 تومانی را تجربه کرده باشد.

آخرین نرخ بات تایلند

وقت آن رسیده تا سری به شرق آسیا بزنیم، جایی که قیمت واحد پول رسمی کشور تایلند هم ثبات را تجربه کرده است. هر بات در پایان فعالیت امروز بازار 1648 تومان نرخ گذاری شد.

قیمت امروز رینگیت مالزی

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی افزایش را در پیش گرفت و در حالی معاملات را به پایان رساند که 10 تومان گران و 12780 تومان قیمت خورد.

خلاصه معاملات امروز پیام آور خبری تازه برای معامله گران نبود و به مانند روز گذشته قیمت ارزها در محدوده رنج نوسان دادند.

نظر شما