شناسهٔ خبر: 67579606 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هنیه به پزشکیان پیام تبریک فرستاد/ ما اطمینان داریم که شما حمایت از مسئله مرکزی امت اسلام و ملت فلسطین را در پیش خواهید گرفت

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل هنیه در این پیام عنوان کرد که ما به نمایندگی از جنبش حماس و عموم ملت فلسطین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات در ایران و اعتماد ملت به جنابعالی و انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور را صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و برای شما در مسیر خدمت به مردم ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم.

هنیه اظهار داشت ما در شرایطی این پیام تبریک را برای جنابعالی ارسال می‌کنیم که ملت و مقاومت فلسطین در نهایت دلاوری و پایداری وارد یکی از شرافتمندانه‌ترین نبردهای تاریخ یعنی نبرد طوفان الاقصی شده است، آن هم در شرایطی که ملت ما در معرض نسل‌کشی و جنایات وحشیانه دشمن نازی صهیونیستی قرار دارد که علیه بشریت به پا خواسته و همه مولفه‌های زندگی در نوار غزه را هدف قرار داده و قوانین و معاهدات بین‌المللی را نقض کرده و حتی جنایات وحشیانه و تروریستی خود را علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 نیز شدت بخشیده است.

خبر مرتبط
پزشکیان در تماس با پوتین: آماده امضای توافقنامه همکاری جامع ایران و روسیه هستیم

اقتصادنیوز: ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

وی تاکید کرد که ما و ملت ما اطمینان داریم که شما در خدمت ایران و مردم آن خواهید بود و همه چالش‌ها و سختی‌ها را پشت سر گذاشته و راه وحدت امت اسلامی در برابر دشمن آن و حمایت از مسئله مرکزی امت اسلام و پشتیبانی و حمایت از ملت فلسطین را در پیش خواهید گرفت، همانگونه که همواره موضع جمهوری اسلامی ایران و ملت آن این بوده است.

اسماعیل هنیه در پایان از درگاه خداوند برای دکتر پزشکیان موفقیت و برای جمهوری اسلامی ایران نیز خیر و برکت، امنیت، پیشرفت و شکوفایی بیشتر را خواستار شد.

 

نظر شما