شناسهٔ خبر: 67579526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونمایی از سید حسین در کنار ستاره‌های سابق العربی

فرشید اسماعیلی و مهرداد محمدی که در العربی قطر سابقه بازی دارند تمرینات خود را به همراه سید حسین گلر استقلالی شروع کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ماجراهای فصل نقل و انتقالات تابستانی استقلال مربوط به خط دروازه است، ماجرا با خرید یک گلر اروپایی آغاز شد و حالا خبر می‌رسد که این دروازه‌بان نیامده به کشورش بازگشته است.

سید حسین حسینی که فصل قبل در دروازه استقلال درخشان ظاهر شد و در لیگ برتر بیشترین کلین شیت را از نظر میانگین کلین‌شیت به تعداد بازی متعلق به خود کرد، این روزها تمرینات اختصاصی خود را در تهران به همراه فرشید اسماعیلی و مهرداد محمدی دوستان فوتبالی نزدیکش شروع کرده است، دو بازیکنی که سابقه بازی در لیگ ستارگان قطر و باشگاه العربی را دارند.

2051861

فرشید اسماعیلی که فصل قبل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با پیراهن نساجی و پیکان به میدان رفت و حاصل آن چهار پاس گل و یک گل بود، نیز به عنوان یک بازیکن آزاد تمریناتش را شروع کرده و هنوز تیمش برای فصل آتی را مشخص نکرده است و به نظر می‌رسد با توجه به تعداد کم بازیکنان موجود در مارکت فوتبال ایران عجله‌ای برای عقد قرارداد ندارد تا بهترین انتخاب را بکند.

مهرداد محمدی نیز بمب فصل قبل اردوگاه آبی‌ها بود که توانست در پایان لیگ برتر هشت گل به ثمر برساند و اخباری در خصوص توافقش برای ادامه حضورش در استقلال شنیده شد اما هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای بازیکن سابق العربی خواهد افتاد.

نظر شما