شناسهٔ خبر: 67579322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رویای پدر و پسری: رونالدو در تلاش برای هم‌بازی شدن با کریستیانو جونیور قبل از بازنشستگی

آدرین موتو، مهاجم سابق چلسی، مدعی است که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، مصمم است قبل از بازنشستگی، در کنار پسرش کریستیانو جونیور در یک بازی رسمی به میدان برود.

صاحب‌خبر -

 آدرین موتو، مهاجم سابق چلسی، ادعا کرده که کریستیانو رونالدو قصد دارد قبل از بازنشستگی، در کنار کریستیانو جونیور، پسرش، بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو ۳۹ ساله و کریستیانو جونیور ۱۴ ساله هر دو در حال حاضر برای تیم النصر در عربستان سعودی بازی می‌کنند.

ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، کاپیتان تیم اصلی النصر است، در حالی که کریستیانو جونیور بخشی از تیم جوانان باشگاه بود که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ زیر ۱۳ ساله‌های عربستان را به دست آورد.

کریستیانو جونیور که تازه در ژوئن ۱۴ ساله شد، ظاهراً هنوز چند سالی تا پیوستن به تیم اصلی فاصله دارد.

رویای پدر و پسری: رونالدو در تلاش برای هم‌بازی شدن با کریستیانو جونیور قبل از بازنشستگی

با این حال، موتو ادعا کرده است که رونالدو سعی خواهد کرد تا دوران حرفه‌ای خود را به اندازه کافی طول دهد تا او و بزرگترین فرزندش بتوانند به عنوان هم‌تیمی بازی کنند.

موتو در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های رومانی گفت: «این انگیزه واقعی او است. این که او می‌خواهد یک مسابقه رسمی با پسرش بازی کند و به همین دلیل تسلیم نمی‌شود.

خب، در النصر این موضوع ممکن است. اگر او در تیم دیگری بود، نمی‌دانم، مثلا در رئال مادرید، کار سخت‌تر بود. اما بازی کردن یک نیمه با هم، در یک سال در النصر، فکر نمی‌کنم غیرممکن باشد.»

نظر شما