شناسهٔ خبر: 67579279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(ویدئو) اولین سفر «نارندا مودی» به مسکو از زمان آغاز جنگ اوکراین (ویدئو) اولین سفر «نارندا مودی» به مسکو از زمان آغاز جنگ اوکراین

نخست‌وزیر هند امروز دوشنبه در یک سفر رسمی وارد مسکو شد و قرار است در سفرش بر اهمیت شراکت با روسیه تاکید کند. «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، مسکو را برای اولین سفر برنامه‌ریزی‌شده در دوره سوم ریاست خود انتخاب کرده است؛ افتخاری که معمولا برای کشور همسایه‌ای مانند سریلانکا یا مالدیو محفوظ بود. سفر

صاحب‌خبر -

نخست‌وزیر هند امروز دوشنبه در یک سفر رسمی وارد مسکو شد و قرار است در سفرش بر اهمیت شراکت با روسیه تاکید کند.

«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، مسکو را برای اولین سفر برنامه‌ریزی‌شده در دوره سوم ریاست خود انتخاب کرده است؛ افتخاری که معمولا برای کشور همسایه‌ای مانند سریلانکا یا مالدیو محفوظ بود.

سفر نخست‌وزیر هند به روسیه مطمئنا زیر ذره‌بین غرب انجام خواهد شد. نارندرا مودی که نگران نزدیک شدن کرملین به چین است، قرار است در ۸ و ۹ ژوئیه در مسکو باشد و این اولین سفر برنامه‌ریزی‌شده او به روسیه از زمان آغاز جنگ در اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ است.

دهلی‌نو هم متحد روسیه و هم شریک غرب، همواره از محکوم کردن حمله روسیه خودداری کرده است، در حالی که خواستار حل این مناقشه و بازگشت به صلح شده است؛ یک اقدام ماهرانه متعادل‌کننده در راستای سیاست «چند همسویی» هند.

منبع: fararu-752495

نظر شما