شناسهٔ خبر: 67579154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

قدردانی تولیت آستان قدس رضوی از محمد مخبر

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از تلاش‌های محمد مخبر سرپرست قوه مجریه در دوران حساس و سرنوشت ساز مسئولیت قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با صدور پیامی از تلاش‌های محمد مخبر سرپرست قوّه مجریه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: احتراماً، وظیفه ایمانی، انقلابی و انسانی می‌دانم صمیمانه مراتب حق‌شناسی و قدردانی خودم را از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند و کارآمد جناب‌عالی چه در دوران شهید جمهور؛ رئیسی عزیز به عنوان معاون اوّل و چه در دوران کوتاه ولی بسیار حسّاس و سرنوشت‌ساز مسئولیت قوّه مجریه ابراز نمایم.

این پیام ادامه می‌دهد: رفتار خردمندانه، متانت و ایستادگی فداکارانه و صادقانه، پای اعتماد افتخارآفرین رهبر معظّم انقلاب اسلامی بر اداره امور جاری کشور و عدم ورود در عرصه‌های دیگر، الگویی از رفتار مسئولانه و متعهّدانه مدیر تراز نظام مقدّس اسلامی را پیش روی همگان قرار داد و علاوه بر ایجاد محبوبیّت برای شخص جناب‌عالی، سرمایه اجتماعی ارزشمند و الگوی شایسته‌ای برای مدیران برجسته نظام اسلامی در میان مردم آفرید.

تولیت آستان قدس رضوی می‌افزاید: مهم‌تر از همه، جلب رضایت ذات اقدس حق جل و علا اوج سعادت و بالاترین مرتبه کمال بشری است که از رهگذر نورانی عمل خالصانه، خدمت خوب به بندگان خداوند متعال و گذشت و گذشت و گذشت حاصل می‌شود که ان‌شاءالله تعالی شامل حال شما خواهد بود.

مروی در پایان آورده است: در جوار ملکوتی و قدسی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء همواره دوام توقیفات‌تان را از ذات اقدس اله خواستارم.

نظر شما