شناسهٔ خبر: 67578893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصویر. شوکه‌کننده از قهرمان محبوب ایران

علیرضا حیدری روزهای جالبی را دور از هیاهوی ورزش حرفه‌ای دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حیدری کشتی‌گیر سال‌های نه چندان دور ایران که عنوان‌های مختلفی در سطوح بین‌المللی کسب کرده هنوز هم در بین هواداران کشتی و حتی ورزش‌دوستان ایرانی علاقه‌مندان زیادی دارد و مورد توجه آنها قرار می‌گیرد.

حیدری در حال حاضر بین کشورهای ایران-هلند در رفت و آمد است و به دور از هیاهوی ورزش در حوزه صنعت و معدن فعالیت می‌کند.
او سبک زندگی خاصی را دنبال می‌کند و در ادامه زندگی حرفه‌ای خود همچنان ورزش می‌کند و اندام فوق‌العاده تراشیده و بی‌نقصی را در 48 سالگی ساخته است.

دبیر سابق فدراسیون کشتی و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی این روزها در شبکه‌های مجازی با استقبال زیادی روبه‌رو شده و هوادران او همچنان با ابراز علاقه و دنبال کردن صفحه شخصی علیرضا حیدری به او ابراز لطف می‌کنند، نزدیک به 220 هزار دنبال کننده نشان از محبوبیت این پیشکسوت کشتی ایران دارد.

چهره، اندام و نوع رفتار علیرضا حیدری به شکلی است که او را در ذهن هواداران کشتی به یک الگو ظاهری برای پهلوان‌های کشتی ساخته است، استایل خاص، مدال‌های متعدد و حتی در میانسالی اندامی ورزیده و عضلانی نمونه بارز یک پیشکسوت و پهلوان است!

2051835

چهره‌ خاص و کاریزماتیک علیرضا حیدری باعث شد تا او مورد توجه بازیگران سینمایی هم قرار بگیرد و در فیلم "من یک ایرانی‌ام" مقابل دوربین قرار بگیرد و در سینما هم نقش یک قهرمان کشتی را ایفا کند.

علیرضا حیدری در دوران ورزش حرفه‌ای خود 11 مدال طلا، 4 مدال نقره و 4 مدال برنز در سطوح مختلف بین المللی دریافت کرده است و یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیرهای ایران است، او معمولا در دسته‌های میان‌وزن و سنگین وزن فعالیت می‌کرد و در المپیک 2004 آتن مدال برنز مسابقات را به دست آورد.

آمادگی جشمانی و تفکیک عضلانی علیرضا حیدری در این سن و سال به شدت مورد توجه هواداران او قرار گرفته در حالی که هر بار که تصویر جدیدی از خودش به نمایش می‌گذارد تعجب دنبال‌کنندگان را به همراه دارد که در این سن و سال بدنی‌ آماده و عضلانی را در اختیار دارد!

نظر شما