شناسهٔ خبر: 67578869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

طی سه سال طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم ۹۱پروژه برقی در فارس افتتاح شد طی سه سال طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم ۹۱پروژه برقی در فارس افتتاح شد

حمیدرضا کریمی فرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس جمهور آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت، گفت: از ویژگی های برجسته و اولویت دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی بود. وی ادامه داد: در همین راستا، طرح ها و پروژه های متعددی مورد بهره برداری قرارگرفت که سهم به سزایی در

صاحب‌خبر -

حمیدرضا کریمی فرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس جمهور آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت، گفت: از ویژگی های برجسته و اولویت دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی بود.

وی ادامه داد: در همین راستا، طرح ها و پروژه های متعددی مورد بهره برداری قرارگرفت که سهم به سزایی در محرومیت زدایی و تامین برق مطمئن و پایدار برای مناطق محروم و کمتر برخوردار استان داشت.

کریمی فرد، برق رسانی به ۲۲ روستای بدون برق با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال و اصلاح شبکه های برق ۶۶۰ روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های انجام شده در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در طی این مدت، توسعه فیدرهای خروجی مولدها و پست های فوق توزیع با اعتبار ۱۶۲۰ میلیارد ریال و توسعه شبکه های روشنایی معابر با اعتبار ۷۱۲ میلیارد ریال نیز انجام پذیرفته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، هوشمندسازی و نصب بیش از ۳۹۱۶۷ کنتور جهت مشترکان برق در دولت سیزدهم را از دیگر عملکردهای این شرکت در دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد.

انتهای پیام  

نظر شما